نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹

تماشا کنید: بسته الحاقی Bavarium Sea Heist بازی Just Cause 3 فردا ۲۱ مرداد عرضه می‌شود

اسکوئر انیکس اعلام کرد که بسته الحاقی Bavarium Sea Heist بازی Just Cause 3 فردا، ۲۱ مرداد، در اختیار دارندگان Expansion Pass بازی قرار می‌گیرد. با زومجی همراه باشید.

تا به امروز دو بسته الحاقی برای بازی Just Cause 3 عرضه شده است و حال Square Enix، ناشر بازی، اعلام کرده که فردا (۲۱ مرداد)، سومین و آخرین DLC این بازی هم با نام Bavarium Sea Heist برای دارندگان Expansion Pass بازی عرضه خواهد شد. البته اگر این Expansion Pass بیست و پنج دلاری را خریداری نکرده‌اید، می‌توانید در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۸ مرداد) آخرین بسته الحاقی بازی را به صورت مجزا با قیمت ۶ دلار خریداری کنید.

بازی Just Cause 3 توسط استودیو آوالانچ (Avalanche Studios) ساخته شده و مارکوس اندروز، طراح ارشد بازی در این استودیو، در مورد بسته‌های الحاقی آن گفته است:

هدف ما از عرضه سه بسته الحاقی بازی ارائه روش‌های جدیدی به گیمر‌ها برای خلق آشوب و هرج‌و‌مرج بود که حس می‌کنم به خوبی به این هدف رسیده‌ایم. هریک از این بسته‌ها روش‌ها و ابزار جدیدی در اختیار گیمر قرار می‌دهند تا لذت بیش‌تری از بازی ببرد. همچنین این DLC‌ها ساعات زیادی به گیم‌پلی بازی اضافه کرده‌اند.

بسته الحاقی Bavarium Sea Heist به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا در دریا به تخریب و خرابکاری مشغول شوند و همچنین یک قایق راکتی با نام Loochador به بازی اضافه شده که می‌توان از آن استفاده کرد. به‌علاوه می‌توانید با حمله به پایگاه Stingray یک اسلحه برقی تصاحب کنید. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویری از این DLC را تماشا کنید:

| |

بازی Just Caus 3 برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شده است و در بررسی زومجی هم نمره ۷/۵ را دریافت کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده