نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

تماشا کنید: بازی پلتفرمر Unit 4 به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان معرفی شد

استودیو تازه تاسیس گیمرا اینتراکتیو اولین بازی خود را در سبک پلتفرمر با نام Unit 4 به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان معرفی کرد.

Unit 4 یک بازی در سبک اکشن-پلتفرمر است که توسط استودیو Gamera Interactive به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شده است. این بازی شبیه به آثار کلاسیک سبک پلتفرمر است و حتی از لحاظ ظاهری هم از گرافیک ۱۶ بیتی بهره می‌برد. این بازی دارای بخش‌های تک‌نفره و چند‌نفره محلی با پشتیبانی از ۴ نفر است و گیمر در آن کنترل تعدادی سرباز را برعهده می‌گیرد که هریک توانایی‌های مخصوص خود را دارند و برای پس گرفتن یک شیء قیمتی باید با موجودات فضایی مبارزه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را تماشا کنید:

|

استودیو گیمرا اینتراکتیو قصد دارد با Unit 4 اثری شبیه به بازی‌های پلتفرمر کلاسیک خلق کند که در آن شاهد پازل‌های گوناگون هم خواهیم بود و البته گیمر تنها با خوردن یک تیر از دشمنان خواهد مُرد. همچنین وجود مینی‌گیم‌های مختلف و محیط‌های فضایی از دیگر ویژگی‌های بازی هستند. این بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد؛ با این حال سازندگان قصد دارند در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ آن را عرضه کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده