نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

تماشا کنید: تریلر تیم فوتبال بایرن مونیخ در فیفا 17

چند روز پیش EA Sports، ویدیو جدیدی از بازی فیفا 17 منتشر کرد که در آن می‌توانیم تیم بایرن مونیخ را در بازی مشاهده کنیم. با زومجی و تماشای تریلر همراه باشید.

دیگر زمان خیلی زیادی تا عرضه بازی FIFA 17 باقی نمانده است و کمتر از دو ماه دیگر،‌ طرفداران می‌توانند این بازی جدید محصول بخش ورزشی الکترونیک آرتز را تجربه کنند. به همین مناسبت این کمپانی ویدیوهای مختلفی از بازی را برروی کانال رسمی خود در یوتیوب قرار می‌دهد تا هرچه بیشتر بازیکنان را با فضای بازی که برای اولین بار توسط موتور فراست‌بایت ساخته شده، آشنا سازد. 

چندی پیش بود که EA Sports، ویدیویی منتشر کرد و در آن اعلام کرد که با تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا برای ساخت بازی همکاری داشته است و از تمام بازیکنان این تیم، اسکن‌های اختصاصی تهیه کرده است. چند روز پیش نیز کانال رسمی یوتیوب فیفا، ویدیو جدیدی منتشر کرد و در آن اعلام کرد که تیم فوتبال بایرن مونیخ نیز به عنوان یکی از تیم‌هایی که از اعضای آن اسکن اختصاصی تهیه شده، در بازی حضور خواهد داشت. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم:

| |

بازی فیفا 17، قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر ۱۳۹۵) در آمریکای شمالی و دو روز بعد یعنی ۲۹ سپتامبر (۸ مهر ۱۳۹۵) در انگلستان و دیگر نقاط دنیا عرضه شود. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین نسخه‌ی این بازی می‌توانید مقاله‌ی «تمام چیزهایی که درباره فیفا 17 می دانیم» را بخوانید. چند روز پیش نیز الکترونیک آرتز اقدام به ارسال دعوت‌نامه‌هایی به بازیکنان فیفا 16 کرد و از برخی از آنها، برای شرکت در بتای اختصاصی FIFA 17 که دو هفته دیگر آغاز می‌شود، دعوت به عمل آورد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده