نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۱

تماشا کنید: نسخه جدید بازی ماجراجویی Professor Layton معرفی شد

استودیو لِوِل-۵، سازنده سری بازی‌های مشهور Professor Layton، نسخه جدیدی از این بازی را با نام Lady Layton: The Conspiracy of King Millionaire Ariadne معرفی کرد.

سری بازی‌های ماجراجویی Professor Layton سابقه‌ای تقریبا ۱۰ ساله دارند و برای دارندگان کنسول‌های نینتندو، جزو بازی‌های خاطره‌انگیز هستند. استودیو Level-5، سازنده بازی، اخیرا نسخه جدیدی از این سری را با نام Lady Layton: The Conspiracy of King Millionaire Ariadne معرفی کرده که قرار است بهار ۲۰۱۷ برای نینتندو 3DS، اندروید و iOS در ژاپن عرضه شود. سازندگان همچنین اعلام کردند که شخصیت اصلی «کاتریل لیتون» نام داد که دختر پروفسور لیتون، شخصیت اصلی نسخه‌های پشین بازی است. همچنین به مناسبت معرفی بازی، یک تریلر بسیار زیبا هم منتشر شد که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

Lady Layton: The Conspiracy of King Millionaire Ariadne در جریان رویداد Vision 2016 معرفی شد و سازندگان اعلام کردند که کاتریل مانند پدرش، یک کارآگاه حرفه‌ای در زمینه حل معما است و استعداد بالایی در تمامی زمینه‌ها دارد. داستان بازی در شهر لندن روایت می‌شود و از جایی شروع شده که پروفسور لیتون به شکل مرموزی ناپدید می‌شود و حال کاترین باید با دنبال کردن سرنخ‌های مختلف، راز ناپدید شدن پدرش را کشف کند. در این راه یک سگ با‌وفا با نام «شارو» هم کاتریل را در حل معما‌ها و ماجراجویی کلی همراهی می‌کند.

نسخه قبلی سری Professor Layton در سال ۲۰۱۳ با نام Professor Layton and the Azran Legacy منتشر شد و البته شخصیت پروفسور لیتون در بازی Phoenix Wright کمپانی کپکام هم به عنوان یک شخصیت مهمان حاضر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده