نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

تماشا کنید: نسخه نمایشی Yooka-Laylee با نام Toybox در اختیار حامیان مالی بازی قرار گرفت

استودیوی پلی‌تونیک گیمز (Playtonic Games)، سازنده‌ی بازی Yooka-Laylee، اعلام کرد نسخه‌ی نمایشی بازی با نام Toybox هم اکنون برای دانلود در دسترس حامیان مالی بازی قرار گرفته است.

با وجود اینکه عرضه‌ی بازی Yooka-Laylee، دنباله‌ی معنوی سری Banjo-Kazooie، تا سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاده است، اما این موضوع باعث نشد تا نسخه‌ی نمایشی این بازی بر اساس برنامه‌ی زمانی تعیین شده عرضه نشود. نسخه‌ی نمایشی بازی هم اکنون قابل دانلود است، اما فقط برای آن دسته از حامیانی که بیش از مقدار خاصی در کمپین کیک‌استارتر بازی سرمایه گذاری کرده‌اند. در ادامه می‌توانید فهرست ویژگی‌های این نسخه‌ی نمایشی را مشاهده کنید:

همچنانکه قبلاً در کمپین خودمان قول داده بودیم، Toybox یک نسخه‌ی نمایشی «عادی» نیست. Toybox یک بسته‌ی مستقل و غیر افشا کننده است که نشان دهنده‌ی سیستم پلتفرمینگ بازی نهایی به حامیان مالی Yooka-Laylee است. در نسخه‌ی نمایشی حرکاتی برای امتحان کردن، ابزارهای ویژه‌ی برای بازی کردن، رازهایی برای کشف کردن و اشیائی برای جمع کردن وجود خواهند داشت و ما حتی شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) مشاهده‌ نشده‌ای را برای گفتگو در نظر گرفته‌ایم، اما این صرفاً نمونه‌ی کوچکی از بازی نهایی است و این دو از نظر ظاهری نیز قابل مقایسه نیستند.

|

نسخه‌ی نمایشی Toybox فعلاً برای پی‌سی عرضه شده، هر چند Yooka-Laylee برای کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد. بنابر گفته‌ی استودیوی پلی‌تونیک تمام افرادی که ۲۰ پوند و بیشتر پرداخت کرده‌اند صلاحیت دریافت نسخه دیجیتالی Toybox را خواهند داشت. همچنین تمام افرادی که ۳۵ پوند و بیشتر پرداخت کرده‌اند صلاحیت دریافت دومین کد Toybox را دارند.

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق Yooka-Laylee در سال ۲۰۱۷ مشخص نشده است، هرچند انتظار می‌رود که تا پایان امسال اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده