نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷

کامیک کان 2016: تریلر جدیدی از سریال Prison Break منتشر شد

در جریان رویداد کامیک کان 2016 که در سن دیگو برگزار می‌شود، تریلر جدیدی از فصل جدید سریال فرار از زندان (Prison Break) منتشر شد. با زومجی همراه باشید.

Prison Break یکی از موفق‌ترین و به‌یاد‌ماندنی‌ترین سریال‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل هم زمانی که اعلام شد فصل جدیدی از این سریال با حضور همان بازیگران قبلی ساخته می‌شود، افراد زیادی خوشحال شدند و بی‌صبرانه منتظر آغاز پخش این فصل از سریال از شبکه FOX هستند. در جریان رویداد Comic-Com 2016، بازیگران فیلم از جمله دامینیک پارسل، ونتورت میلر، سارا وین کالیز، رابرت نپر و تهیه‌کنندگان آن یعنی وان ویلموت و مایکل هورویتز حضور داشتند و از جدید‌ترین تریلر آن رونمایی کردند که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

«این قسمت از متن داستان سریال را لو می‌دهد»

داستان نسخه اصلی سریال فرار از زندان در مورد مایکل اسکافیلد (با بازی میلر) است که قصد دارد برادر محکوم به اعدام خود یعنی لینکولن باروز (با بازی پارسل) را نجات دهد. آخر سریال اصلی به نوعی شکل گرفت که تصور می‌شد مایکل مرده است. ولی در جریان فصل جدید این سریال، سارا (همسر مایکل با بازی سارا وین کالیس) و لینکولن متوجه می‌شوند که مایکل هنوز زنده است و در زندانی در کشور مراکش است. به همین دلیل هم سعی می‌کنند تا وی را از زندان فراری بدهند.

شما همچنین می‌توانید اولین تریلر فصل جدید این سریال و تحلیل آن در قالب زوم‌کست را در زومجی تماشا کنید.

منبع: ComingSoon

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده