// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱

کامیک کان 2016: اولین تریلر فیلم Kong: Skull Island منتشر شد

اگر از طرفداران فیلم‌های تخیلی و هیولایی باشید حتما گوریل عظیم‌الجثه‌‌ای به نام کینگ کونگ را می‌شناسید. به تازگی و در جریان رویداد کامیک کان 2016 اولین تریلر رسمی فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) منتشر شده که پیشنهاد می‌کنیم همراه با زومجی آن را مشاهده کنید.

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره اولین تریلر رسمی فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) منتشر شده که گروهی دانشمند بخت برگشته را نشان می‌دهد که پس از سقوط در یک جزیره‌ی ناشناخته که به دنبال تحقیقاتی در آن حوالی آمده بودند، خود را گرفتار در چنگال هیولایی از زمان‌های قدیم می‌یابند. بر اساس اطلاعات خود تریلر، این فیلم مهیج به روایت داستانی ناگفته از اینکه کونگ چگونه تبدیل به پادشاه (کینگ) آن منطقه شده می‌پردازد. اگرچه در این تریلر این گوریل عظیم‌الجثه زیاد نشان داده نمی‌شود، اما باز هم می‌توان حس سراسر هیجان آن را درک کرد. تریلر را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

  | 

از جمله‌ی بازیگران این فیلم می‌توان به تام هیدلستون (بازیگر نقش لوکی در فیلم Thor و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار)، بری لارسون، ساموئل ال. جکسون و جان گودمن اشاره کرد که همگی تحت کارگردانی جُردن ووگت رابرتس مشغول به فعالیت هستند. در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵ بود که اعلام شد این فیلم بخشی از سری فیلم‌های هیولایی است که قرار است به مرور زمان تولید و اکران شوند. پس از موفقیت فیلم گودزیلا (Godzilla) در سال ۲۰۱۴، کمپانی‌های بزرگ لجندری پیکچرز و برادران وارنر تصمیم گرفتند یک «مجموعه‌ی سینمایی مشترک» بسازند تا بتواند طرفداران فیلم‌های هیولایی را تا چند سال سیراب کند. این مجموعه با فیلم Kong: Skull Island آغاز و در سال ۲۰۱۹ نیز با فیلم گودزیلا ۲ (Godzilla 2) و سال ۲۰۲۰ با فیلم گودزیلا علیه کونگ (Godzilla Vs Kong)، خاطراتی سراسر هیجان را برای دوست‌داران رقم خواهم زد. اگرچه واقعا صبر کردن تا زمان اکران این فیلم‌ها سخت است!

فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) در تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال جاری (۱۰ ماه مارس ۲۰۱۷) اکران خواهد شد. پیش‌تر در زومجی خواندید که در این فیلم شاهد بزرگترین کونگ تاریخ سینما از لحاظ اندازه خواهیم بود.

نظر شما در مورد این تریلر چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده