نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تماشا کنید: بازی Pokemon GO در ژاپن منتشر شد

بالاخره و پس از نزدیک به دو هفته که از زمان عرضه بازی Pokemon GO می‌گذرد، این بازی در کشور ژاپن نیز منتشر شد و ژاپنی‌ها می‌توانند آن را تجربه کنند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مدتی پیش بود که بازی Pokemon GO ساخته نیانتیک لبز در آمریکا و پس از آن در اروپا منتشر شد و به سرعت توانست به یک پدیده غیرمنتظره تبدیل شود. اما ژاپنی‌ها (کشوری که مجموعه Pokemon در آن متولد شده) تا دیروز نمی‌توانستند بازی را تجربه کنند. پیش از این قرار بود که بازی چند روز پیش در این کشور عرضه شود اما این اتفاق به تعویق افتاد تا بالاخره Pokemon GO شب گذشته برروی اپل‌استور شرکت اپل و پلی‌استور شرکت گوگل برای کاربران موبایل‌های مبتنی بر iOS و اندروید منتشر شد.

این بازی ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۰ جولای (۳۰ تیر) در این کشور عرضه شود که این اتفاق با دو روز تاخیر رخ داد. استودیو Niantic Labs که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، اعلام کرده بود که زمانی این بازی را در ژاپن عرضه خواهد کرد که از عملکرد سرورهای خود کاملا مطمئن شود. پیش از عرضه بازی نیز، دولت ژاپن نگرانی‌های خود را در قبال بازی اعلام کرده بود و نکاتی را به کسانی که قصد تجربه بازی داشتند، گوشزد کرده بود. همزمان با انتشار بازی، کانال رسمی Pokemon GO در وب‌سایت یوتیوب، تریلری منتشر کرد که در آن مدیر عامل Niantic Labs این خبر خوش را به بازیکنان ژاپنی اعلام کرد که می‌توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید:

| |

حال باید ببینیم عرضه این بازی در کشور ژاپن، چه اتفاقاتی را در پی خواهد داشت و آیا باید منتظر اخبار حوادث جدیدی باشیم یا خیر.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده