// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳

تماشا کنید: بازی Bulb Boy اواخر تیرماه برای پلتفرم موبایل منتشر می شود

استودیوی بالب‌ور، به دنبال موفقیت بازی ماجراجویی Bulb Boy برروی رایانه‌های شخصی، از انتشار این بازی اشاره و کلیک (point-and-click) برای پلتفرم‌های اندروید و iOS خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اگر از جمله دنبال‌کنندگان صفحه یوتیوب بالب‌ور باشید، احتمالا این خبر برای شما دارای سوپرایز نخواهد بود. با این حال، بالب‌ور، توسعه‌دهنده مستقل و کوچک واقع در لهستان رسما از انتشار Bulb Boy، بازی ماجراجویی و اشاره و کلیک خود، برروی دستگاه‌های اندروید و iOS درماه جولای خبر داده است.

در بازی پسر لامپی (Bulb Boy) که نخستین بار در اکتبر (مهر و آبان) سال گذشته برای رایانه‌های شخصی ویندوز و مک منتشر شد، شما وظیفه هدایت یک پسر بچه‌ را بعد از اتفاقات ناگواری که برای خانواده او رخ می‌دهد، برعهده دارید. این پسر بچه با سر نورانی خود دارای مهارت‌های ویژه‌ای است. Bulb Boy در کنار ارائه تصاویری زیبا و جذاب، محیط‌هایی پیچیده و تاریک را هم در بر می‌گیرد. برای دید بهتر می‌توانید ویدیوی انتشار Bulb Boy را از پایین تماشا و دانلود کنید:

|

به گفته بالب‌ور، Bulb Boy با الهام از بازی‌های ماجراجویی محبوبی مانند Machinarium  و Gobliiins ساخته شده که البته برای بسیاری از بازی‌های دیگر نیز می‌توان هر دو محصول را الهام‌بخش دانست. خوشبختانه برای تجربه Bulb Boy برروی iOS تنها تا تاریخ ۲۱ جولای (پنجشنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۵) باید صبر کنید. در ادامه این بازی در تاریخ نامشخصی در آینده نزدیک برای اندروید نیز عرضه خواهد شد. با این حال، اگر انتظار برای تجربه این بازی کمی سخت است، می‌توانید هم‌اکنون از طریق استیم اقدام به خریداری بازی کنید.
منبع: Touch Arcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده