نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تماشا کنید: تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Mech Land Assault برای بازی Just Cause 3

هم‌زمان با آغاز انتشار Mech Land Assault، بسته‌ی الحاقی جدید Just Cause 3، اسکوئر انیکس تریلر زمان عرضه‌ی آن را منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید تا این تریلر را، که یادآور انیمیشن‌های دهه‌ی ۹۰ میلادی است، تماشا کنید.

بسته‌ی Mech Land Assault، محتوای دانلودی جدید جاست کاز 3، چند روزی است که در اختیار دارندگان سیزن پس این بازی قرار گرفته است. اکنون اسکوئر انیکس، ناشر اثر، تریلری را به مناسبت آغاز عرضه‌ی این محتوا برای سایر کاربران، منتشر کرده است. بیشتر این تریلر، سینمایی است و به سبک و سیاق انیمیشن‌های کودکانه‌ی دهه‌ی ۹۰ میلادی ساخته شده است. البته در ثانیه‌های پایانی آن می‌توانید بخش‌هایی از محیط بازی را هم ببینید و نظاره‌گر تخریب سازه‌ها و تجهیزات مختلف باشید؛ تخریب‌هایی که توسط ریکو، شخصیت اصلی بازی، و با استفاده از ربات‌های جنگجو انجام می‌شود.

  | 

بسته‌ی توسعه‌ی Mech Land Assault ریکو را به جزیره‌ای به نام لاکریما (Lacrima) می‌برد؛ جایی که پایگاه تحقیقاتی متروک eDen به‌همراه یک اردوگاه ویژه‌ی زندانیان در آن قرار گرفته است. این جزیره توسط مِکاهایی (ربات‌های غول‌پیکر) قدرتمند محافظت می‌شود که ریکو می‌تواند با استفاده از تفنگی جدید به نام Bavarium Power Core سیستم محافظتی آن‌ها را غیرفعال کند و سپس هدایت‌شان را به دست بگیرد. این روبات‌ها به توپ‌هایی پرقدرت مجهز شده‌اند و یک سلاح ویژه هم دارند که با آن می‌توان اشیاء را جذب و سپس به جهت موردنظر پرتاب کرد. در کل، دو نوع مکای مختلف در بسته‌ی فوق وجود دارد و در آن، سلاح جدیدی هم برای از بین بردن زره‌پوش‌ها و هلیکوپترها در نظر گرفته شده است.

بسته‌ی Mech Land Assault را می‌توان با پرداخت ۱۱.۹۹ دلار (۱۱.۹۹ یورو) خریداری کرد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با خریداری اکسپنشن پس Air, Land & Sea با بهای ۲۴.۹۹ دلار (۲۴.۹۹ یورو) علاوه بر بسته‌ی فوق، دو محتوای دانلودی Sky Fortress و Bavarium Sea Heist را (که دومی هنوز عرضه نشده) هم به دست بیاورند.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده