نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۹

تماشا کنید: بازی Horizon Zero Dawn تأخیر خورد

Horizon Zero Dawn یکی از مورد انتظارترین بازی‌های پلی‌استیشن 4 که نگاه‌های بسیار را به خود جلب کرده بود، طبق قانون نانوشته‌ی تأخیرها به سال ۲۰۱۷ موکول شد. اما خبر خوب این است که تریلر جدید بازی بهترین تریلر آن تا به امروز است. همراه زومجی باشید.

استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) را همه با سری عالی Killzone می‌شناسند، اما آن‌ها تصمیم گرفتند سبک دیگری را امتحان کنند و بازی بزرگی بعدیشان را در سبک اکشن نقش‌آفرینی بسازند. از زمانی که  Horizon Zero Dawn معرفی شد، گیمرهای بسیاری امید به بازی بستند و با نمایش‌های چشم‌گیری که در رویدادهای مختلف داشت، نشان داد که می‌تواند یک مجموعه‌ی جدید در سری بازی‌های پلی‌استیشن باشد.

اما به رسم همه‌ی بازی مورد انتظار، Horizon Zero Dawn هم با تمام وعده‌های سونی تأخیر و از لیست بازی‌های ۲۰۱۶ خط خورد. تاریخ انتشار جدید بازی، ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ (۱۰ اسفند ۹۵) تعیین شده است. به گفته‌ی استودیوی گوریلا گیمز، آن‌ها برای رسیدن به ویژگ‌های بصری و کیفیت گیم‌پلی مورد نظر خود مجبور شدند انتشار بازی را عقب بیاندازند. زمان اضافه به سازندگان اجازه می‌دهد تا به طور کامل اهداف جاه‌طلبانه‌ی خود را در بازی نهایی پیاده‌سازی کنند.

در کنار اعلام این خبر، استودیو گوریلا گیمز در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن یک تریلر جدید از بازی هم منتشر کرد که اطلاعات جدید و البته بسیار جذابی از داستان بازی و به خصوص اِیلوی (Aloy) شخصیت اصلی آن، در اختیار می‌گذارد. در کنار این تریلر احتمال باید منتظر نمایش گیم‌پلی جدیدی از بازی در کنفرانس E3 2016 سونی باشیم. در هر صورت با اینکه خبر تأخیر بازی‌ها هیچگاه خوشایند نیست، تریلر زیر کمی خیالمان را از بابت کیفیت بازی راحت می‌کند.

| دانلود HD720

منبع: Playstation Blog


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده