نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

تماشا کنید: اولین تیزر سریال جدید Star Trek منتشر شد

شبکه CBS با همکاری برایان فولر سازنده و نویسنده سریال هانیبال مشغول ساخت سری جدید سریال پیشتازان فضا (Star Trek)  است. CBS بتازگی اولین تیزر از این سریال را منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شبکه CBS اولین تیزر از سریال جدید پیشتازان فضا را منتشر کرد. این تیزر اولین نگاه به بازگشت این مجموعه به تلویزیون در سال ۲۰۱۷ است. برایان فولر که سابقه حضور در دو سری این مجموعه به نام‌های Star Trek: Deep Space Nine و Star Trek: Voyager را به عنوان نویسنده در کارنامه دارد، به عنوان سازنده و تهیه کننده اجرایی به این مجموعه بازگشته است.

سری جدید این سریال توسط CBS Television Studios تولید می‌شود، برای نخستین بار در ژانویه ۲۰۱۷ با پخش پیش نمایش ویژه از CBS Television Network پخش سریال آغاز خواهد شد. قسمت آغازین و تمامی قسمت‌های دیگر این مجموعه به‌طور انحصاری برای آمریکا از CBS All Access در دسترس خواهد بود، مجموعه جدید پیشتازان فضا نخستین مجموعه اصلی توسعه یافته برای CBS All Access است که قرار است از این سرویس دیجیتالی پخش شود.

اگرچه هنوز جزئیات رسمی از سریال جدید منتشر نشده است، ماه گذشته B.N.D در گزارشی مدعی شد که سریال در دنیای اصلی پیشتازان فضا رخ خواهد داد و به صورت یک مجموعه خواهد بود و فصل به فصل در تاریخ غنی پیشتازان فضا پیشروی خواهد کرد. در اواخر تریلر سریال جدید پیشتازان فضا به حضور چند خدمه جدید در سریال اشاره شده است.

امسال پنجاهمین سالگرد Star Trek، یکی از موفقیت‌ترین محصولات سرگرمی در طول تاریخ است. جین رادنبری خالق سری اصلی پیشتازان فضا است، وی با خلق این مجموعه باعث ساخت بیش از ۱۰ فیلم و ۵ مجموعه تلویزیونی موفق براساس آن شده است. طی نیم قرن گذشته، مجموعه تلویزیونی پیشتازان فضا موفق شده از انواع سیستم‌های مختلف در بیش از ۱۹۰ کشور مجوز پخش بگیرد و این مجموعه هنوز هم ماهیانه بیش از یک میلیارد برداشت در رسانه‌های اجتماعی دارد.

سریال پیشتازان فضا توسط CBS Television Studios با مشارکت محرمانه الکس کرتزمن تولید می‌شود. کورتزمن، فولر و هیتر کادین به عنوان تهیه کننده اجرایی در این مجموعه حضور خواهند داشت.  شما می‌توانید در ادامه تیزر این سریال را تماشا کنید:

|

منبع: Comingsoon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده