نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۰

تماشا کنید: تاریخ عرضه آپدیت Conflict بازی The Division اعلام شد

کمپانی یوبیسافت تاریخ عرضه دومین آپدیت رایگان بازی The Division را اعلام کرده که دومین حالت «Incursion» و تعدادی محتوای دیگر را به بازی اضافه خواهد کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

اولین بروزرسانی رایگان بازی The Division در تاریخ ۲۴ فروردین عرضه شد و یک حالت هجوم «Incursion» به بازی اضافه کرد که برای گیمر‌هایی طراحی شده که به سطح نهایی بازی رسیده‌اند و دوست دارند چالش جدیدی را بدون امکان ذخیره کردن بازی تجربه و در صورت موفقیت، لوت بسیار باارزشی کسب کنند. البته این حالت بازی را می‌توان چندین بار تجربه کرد و هر بار هم آیتم‌های جدیدی به دست آورد. حال Ubisoft اعلام کرده که دومین حالت هجوم بازی هم در تاریخ ۲۴ می (۴ خرداد) در قالب دومین آپدیت بازی عرضه خواهد شد. این حالت هجوم جدید Clear Sky نام دارد و باید در آن یک سایت موشکی را که پیش از این توسط گروه Last Man Battalion کنترل می‌شد و حال در اختیار Riker‌ها است، پاکسازی و محموله‌های دزدیده شده توسط این گروه را پس بگیرید.

اما آپدیت دوم بازی که با نام Conflict عرضه خواهد شد، فقط محدود به اضافه کردن یک حالت هجوم جدید نیست و شاهد اضافه شدن تجهیزات، سلاح‌ها، لوت و مراحل فرعی جدید نیز خواهیم بود. به‌علاوه یک ویژگی جدید هم با نام «Hijack» به قسمت استخراج منابع از Dark Zone اضافه شده که در آن، می‌توانید لوت دیگر بازیکنان را با بریدن طناب متصل به هلی‌کوپتر، تصاحب کنید. این امر استخراج لوت از دارک زون را بیش از پیش سخت‌تر خواهد کرد.

این آپدیت همچنین مراحلی تحت عنوان «اهداف با‌ارزش» به بازی اضافه خواهد کرد که یوبیسافت در مورد آن‌ها گفته است:

افسران گروه HVT در پایگاه‌ها لیستی از اهداف را همراه با توضیحات، سطح و تجهیزات پیشنهادی برای روبرو شدن با آن‌ها به گیمر‌ها ارائه خواهند کرد. برای از بین بردن این اهداف فقط یک شانس و زمانی محدود خواهید داشت.

اضافه شدن این اهداف به بازی، به این معنی است که شاهد انواع جدیدی از دشمنان نیز در «دیویژن» خواهیم بود که بدون شک تنوع بیشتری به بازی خواهد داد. در ادامه می‌توانید در تریلر معرفی این بروزرسانی، ویژگی‌های ذکر شده را تماشا کنید:

|

Conflict آخرین آپدیت رایگانی است که برای این بازی عرضه می‌شود و پس از آن شاهد عرضه سه بسته الحاقی پولی با نام‌های Underground، Survival و Last Stand خواهیم بود که هنوز جزییات خیلی زیادی از آن‌ها فاش نشده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده