نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸

تماشا کنید: مبارزه کیسی جونز با چوب هاکی در تریلر جدید TMNT: Out of the Shadows

فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows در تاریخ ۳  ژوئن (۱۴ خرداد) اکران خواهد شد. بتازگی کمپانی پارامونت ویدیویی منتشر کرده است که در آن «کیسی جونز» به وسیله یک چوب هاکی با نینجاهای شیطانی مبارزه می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شعبه استرالیایی کمپانی پارامونت پیکچرز، تریلر جدیدی از فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows را در یوتیوب منتشر کرده که در آن برخی از شیوه‌های جالب مبارزه کیسی جونز با چوب هاکی قابل مشاهده است. او توپ هاکی را به سمت دشمنان شوت می‌کند، با چوب دفاع می‌کند و با آن به دشمنان ضربه می‌زند.  شما می‌توانید در ادامه این ویدیو را مشاهده کنید:

 |

استفن امل، بازیگر سریال Arrow ایفاگر نقش کیسی جونز در فیلم جدید «لاک پشت های نینجا» است. او در سریال‌های The Flash و Legends of Tomorrow نیز حضور داشته است.  مِگان فاکس، ویل آرنت، و تایلر پری و همچنین هنرپیشه‌گان تیم لاک‌پشت‌ها،  الن ریچسون، جِرمی هاوارد، پیت پلوسزک ونول فیشر دیگر بازیگران این فیلم هستند که در آن به ایفای نقش می‎پردازند.

در این فیلم دشمنان قدیمی و معروف این مجموعه از جمله «بیباپ» با بازی  گری ویلیامز، «راک‌ استدی» با بازی استفان فارلی، قهرمان ایرلندی مسابقات کشتی‌کج و همچنین «کرنگ» با بازی فرد ارمیسن حضور دارند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده