نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۶

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Alien Hunter بازی XCOM 2

بسته الحاقی Alien Hunter بازی XCOM 2 دیروز (۲۳ اردیبهشت) منتشر شد و حال می‌توانید تریلر هنگام عرضه این DLC را تماشا کنید. با زومجی همراه باشید.

XCOM 2 یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک و انحصاری پی‌سی در چند وقت اخیر است که پس از انتشار، استودیوی فیرکسیس گیمز، سازنده و تو‌کِی گیمز، ناشر بازی، با انتشار بسته‌های الحاقی از آن پشتیبانی می‌کنند. در همین راستا دیروز دومین DLC بازی با نام Alien Hunter عرضه شد که محتویات جذابی به بازی اضافه می‌کند. برای مثال، در این بسته الحاقی شاهد اضافه شدن ۳ نوع دشمن جدید به بازی خواهیم بود که مبارزه با آن‌ها بسیار سخت و دشوار است.

به‌علاوه قرار است نیرو‌های تحت فرمان شما، برای مقابله با این دشمنان به انواع و اقسام سلاح‌ها و تجهیزات جدید مجهز شوند که می‌تواند بازی را بیش از پیش جذاب‌تر کند. مورد بعدی که در تریلر هم به آن اشاره شده و بدون شک طرفداران «ایکس‌ کام» را خوشحال خواهد کرد، امکان بازی با شخصیت «بردفورد» است که تصمیم گرفته شخصا فرماندهی عملیات را برعهده بگیرد.

اولین بسته الحاقی این بازی با نام Anarchy's Children در تاریخ ۲۷ اسفند عرضه شده بود و حال این دومین DLC منتشر شده برای این بازی است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه Alien Hunter را تماشا کنید:

|

منبع ویدیو: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده