نویسنده: میثم سبحانی
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۳

تماشا کنید: دعوت به محافظت از زمین در تبلیغ جدید فیلم «روز استقلال: خیزش مجدد»

فیلم روز استقلال: خیزش مجدد بزودی در سینماهای جهان اکران می‌شود و کمپانی فاکس نیز در هفته‌های باقی مانده تا اکران، با انتشار تیزرها و تریلرهای گوناگون، سعی بر حفظ هیجان و اشتیاق طرفداران این فیلم دارد. طرفدارانی که منتظر دنباله‌ای شایسته برای فیلم اول این مجموعه هستند.

در بازار رقابتی امروز، دیگر انتشار چند تریلر کوتاه در شبکه‌های اجتماعی نظیر یوتیوب و یا پخش تبلیغات تلویزیونی محدود، قبل از اکران فیلم‌های بزرگ و پرخرج کافی نیست و طرفداران را راضی نمی‌کند، آن‌ها منتظر روش‌های جذاب‌تر و بهتری هستند و به همین دلیل ساخت ویدیوها و کلیپ‌های پربیننده و پرطرفدار و بازاریابی خلاقانه و مبتکرانه به بخش مهمی از ساخت یک فیلم بلاک‌ باستر یا همان پرخرج تبدیل شده  است.

به نظر می‌رسد دنباله بعدی فیلم اکشن و علمی-تخیلی روز استقلال با عنوان فرعی «خیزش مجدد»، فراتر از تریلرها و تبلیغات تلویزیونی معمولی، کمپین‌ تبلیغاتی جالبی را همچون فیلم ددپول (Deadpool) به راه انداخته است.

هفته پیش بود که طراحان تبلیغات فیلم روز استقلال: خیزش مجدد (Independence Day: Resurgence)، مستندی ساختگی را درباره اتفاقات و رویدادهای آخرالزمانی سال ۱۹۹۶ و جنگ‌های رخ داده بین انسان‌ها و بیگانگان فضایی پخش کردند و امروز نیز در آگهی جدیدی، آن‌ها کلیپی را با تمرکز بر پایگاه حفاظت فضایی زمین (ESD) منتشر کرده‌اند. شما می‌توانید در ادامه این تبلیغ جالب را مشاهده کنید:

|

برای اطلاعات بیشتر درباره پایگاه حفاظت فضایی زمین، می‌توانید از وب‌سایت رسمی آن بازدید کنید. این وب‌سایت که واقعا بخشی از سایت رسمی نام‌نویسی و استخدام در ارتش آمریکا محسوب می‌شود، از شما برای پیوستن به نیروهای حفاظت فضایی زمین دعوت می‌کند.

فیلم روز استقلال: خیزش مجدد همان داستان فیلم روز استقلال سال ۱۹۹۶ را دنبال می‌کند. هنرپیشگان و ستارگانی همچون جف گلدبلوم، ویویکا ای فاکس، برنت اسپینر و بیل پولمن دوباره به نقش‌هایشان در فیلم جدید بازگشته‌اند و کارگردانی فیلم نیز همانند فیلم قبل بر عهده رولند امریش است.

‫اخیرا جف گلدبلوم در مصاحبه‌ای با وب‌سایت فان‌دانگو (Fandango) اشاره کرد که خیزش مجدد ممکن است آخرین فیلم این مجموعه نباشد. او در مصاحبه‌ای با وب‌سایت اسلش فیلم (SlashFilms) نیز عنوان کرد:

من فکر می‌کنم اگر فیلم جدید موفق باشد و مردم از آن استقبال کنند، آن‌ها [تهیه‌کنندگان و کارگردان فیلم] طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری برای این مجموعه در سر دارند و همچنین ایده‌های زیادی برای بسط و گسترش داستان این سری در اختیار دارند؛ حتی احتمال دارد در انتهای همین فیلم جدید که قرار است به زودی اکران شود نیز اشاراتی هنرمندانه به اتفاقاتی که ممکن است در آینده روی دهند وجود داشته باشد و این موضوع احتمال اینکه فیلم جدید، پایان کار این مجموعه نباشد را افزایش می‌دهد.

فیلم روز استقلال: خیزش مجدد برای اکران در ۴ تیر سال ۱۳۹۵ برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر بازیگران فیلم قبلی که در بالا به آنها اشاره شد، بازیگران جدیدی همچون مایکا مونرو، لیام همسورث، ویلیام فیچنر و شارلوت گینزبورگ نیز در این فیلم حضور دارند.

به نظر شما اینگونه روش‌های جدید تبلیغی می‌تواند به فروش بیشتر و موفقیت فیلم در گیشه‌ کمک کند؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده