نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۷

تماشا کنید: تریلر بسته الحاقی Dust Line بازی Rainbow Six Siege

اخیرا در زومجی خواندید که دومین بسته الحاقی بازی Rainbow Six Siege با نام Dust Line در تاریخ ۲۲ اردیبهشت عرضه می‌شود. حال یوبیسافت یک تریلر جدید و اطلاعاتی تکمیلی از محتویات این DLC منتشر کرده است.

کمپانی یوبیسافت پس از عرضه بازی Rainbow Six Siege، با انتشار بسته‌های الحاقی مختلف از بازی خود پشتیبانی می‌کند. در همین راستا دومین DLC این بازی با نام Operation Dust Line، فردا ۲۲ اردیبهشت، برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. به همین مناسبت Ubisoft یک تریلر از بازی منتشر و اطلاعات جدیدی هم ارائه کرده است.

|

به‌استناد اطلاعیه رسمی یوبیسافت، Dust Line با محوریت منطقه خاورمیانه عرضه می‌شود و در آن دو سرباز جدید ارتش آمریکا به تیم «رینبو» ملحق می‌شوند تا از مواضع آمریکا در این منطقه دفاع کنند. این DLC شامل یک نقشه جدید است که یوبیسافت آن را «وسیع‌ترین و تخریب‌پذیر‌ترین» نقشه بازی معرفی کرده است. دو سربازی که در این DLC به بازی اضافه می‌شوند «والکری» و «بلک‌بیِرد» نام دارند که اولی از سلاح MK2 و دوربین‌هایی خاص استفاده می‌کند که با چسباندن آن‌ها به اجسام، می‌تواند دید خوبی از قسمت‌های مختلف نقشه برای خود و هم‌تیمی‌هایش فراهم کند. شخصیت دوم هم یک سپر محافظِ شفاف دارد که بدون مختل کردن دید، محافظت خوبی برایش فراهم می‌کند.

این بسته الحاقی همچنین بهبود‌هایی هم در گیم‌پلی کلی بازی حاصل و مواردی نیز به آن اضافه می‌کند. برای مثال، از این پس می‌توانید در حدفاصل بین راند‌ها، تجهیزات شخصیت خودتان را تغییر دهید. به‌علاوه تغییراتی در تجهیزات مختلف موجود در بازی اعمال شده تا استفاده از آن‌ها راحت‌تر باشد و بالانس کلی بازی و گروه‌ها هم بهتر شود. مورد بعدی اضافه شده به بازی در بسته‌ الحاقی جدید، این است که تیم پیروز در پایان آخرین راند به هر دو گروه بازنده و برنده نمایش داده می‌شود و بهترین بازیکن بازی هم معرفی می‌شود و می‌تواند با حرکات مختلفی شادی کند.

دارندگان سیزن پس بازی بلافاصله پس از انتشار DLC، می‌توانند به محتویات آن دسترسی داشته باشند. ولی افرادی که Season Pass را خریداری نکرده‌اند، باید تا روز ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) صبر کنند و سپس با استفاده از پول‌های داخل بازی (R6 Currency)، دو سرباز جدید را خریداری کنند.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده