نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۱

تماشا کنید: نسخه جدید Call of Duty امشب رسما رونمایی می‌ شود

کمپانی اکتیوژن اعلام کرد که امشب ساعت ۲۲ به وقت تهران، نسخه جدید سری Call of Duty را رسما معرفی خواهد کرد. همچنین دو تیزر نیز از این بازی منتشر شده که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آن‌ها را تماشا کنید.

در چند وقت اخیر شایعات زیادی پیرامون نسخه جدید سری Call of Duty منتشر شده است؛ عده‌ای اعتقاد دارند که اسم این نسخه Call of Duty: Infinite Warfare است و حتی اعلام شده که نسخه‌ای مخصوص از این بازی شامل ریمستر بازی محبوب Call of Duty: Modern Warfare نیز خواهد بود. کمپانی اکتیویژن ابتدا یک تیزر کوتاه با نام «دشمن خود را بشناسید» از این بازی منتشر کرد که مربوط به نسخه جدید سری است و می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

این کمپانی سپس امروز یک تیزر جدید دیگر نیز منتشر و رسما تایید کرد که امشب (دوشنبه) ساعت ۲۲ به وقت تهران، از نسخه جدید سری «ندای وظیفه» رونمایی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید این تیزر را هم تماشا کنید:

|

نسخه جدید سری Call of Duty توسط استودیوی محبوب اینفینیتی وارد ساخته می‌شود. شاید آخرین بازی این استودیو یعنی Call of Duty: Ghost خیلی عالی نباشد، ولی طرفداران به دلیل نسخه‌های خوش‌ساخت Modern Warfare خاطرات خوشی از این سازنده دارند. حال باید تا امشب منتظر ماند و دید که Activision چه اطلاعاتی راجع به نسخه جدید بازی ارائه خواهد کرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده