// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۷

تماشا کنید: Elite Dangerous: Horizons ژوئن امسال به ایکس باکس وان می آید

طبق اعلام استودیو فرانتیِر دیوِلوپمنتس، Horizon، دومین فصل از بازی  Elite Dangerous بزودی در ماه ژوئن (۱۲ خرداد تا ۱۱ تیرماه) برروی کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. این استودیو متاسفانه تاریخ دقیقی را برای عرضه بازی اعلام نکرده است. در ادامه با زومجی باشید.

بازی Elite Dangerous: Horizons که اکنون برروی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد بزودی طبق اعلام استودیوی فران‌تیِر برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. از جمله ویژگی این نسخه از بازی حضور بخش‌هایی مانند Planetary Landings است که به بازیکنان اجازه گشت و گذار و اکتشاف میان سیاره‌های مختلف را می‌دهد. علاوه بر این، این بخش امکان فرود برروی سطح سیاره‌ها را برای اولین بار به بازی می‌آورد. از سایر ویژگی‌های Horizons می‌توان به ماموریت‌های بیشتر و دوباره طراحی شده و همچنین امکانات شخصی‌سازی بیشتر کشتی‌های فضایی اشاره کرد.

با وجود تاخیر ایجاد شده در انتشار نسخه ایکس‌باکس وان فصل جدید بازی، توسعه‌دهندگان وعده داده‌اند که تمامی بروزرسانی‌های آینده Elite Dangerous: Horizons به صورت همزمان برروی هر دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

لیست محتوای Horizons به شرح زیر است:

  • Multicrew: امکان همکاری بازیکنان در بخش‌های مختلف کشتی فضایی را در قالب یک تیم فراهم می‌کند.
  • Commander Creation: به بازیکنان اجازه تعیین آواتارهای منحصر به فرد را با جزئیات بالا می‌دهد.
  • Ship-Launched Fighters:  به کشتی‌های بزرگ اجازه حمل سفینه‌های کوچک با قابلیت شلیک موشک کوتاه بُرد دفاعی و هجومی را می‌دهد.

شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده از بازی را از پایین تماشا و دانلود کنید:

|

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده