نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۶

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بازی Battleborn

کمپانی تو‌کی گیمز تریلر هنگام انتشار بازی Battleborn  را منتشر کرد. برای تماشای این تریلر و خواندن توضیحات تکمیلی، در ادامه زومجی را همراهی کنید.

Battleborn توسط گیرباکس سافت‌وِر، توسعه‌دهنده بازی Borderlands، ساخته می‌شود. تریلر هنگام انتشار بازی (که می‌توانید آن را در ادامه خبر تماشا کنید) تمرکز ویژ‌ه‌ای بر روی تعدادی از شخصیت‌هایی دارد که می‌توان آن‌ها را کنترل کرد و نبرد‌های بازی را به رخ می‌کشد. به‌ علاوه، این تریلر تعدادی از حالت‌های بازی را نیز به نمایش می‌گذارد.

Battleborn یک بازی سبک شوتر است که هسته اصلی آن، کار تیمی است و بازی جدیدی در سبک MOBA  محسوب می‌شود. درBattleborn، سرجمع ۲۵ شخصیت برای بازی وجود دارد و قرار است در یک بسته الحاقی، ۵ شخصیت دیگر نیز به این تعداد اضافه شوند.

|

طبق گفته‌های کمپانی 2K Games، نسخه آزمایشی این بازی پذیرای بیش از دو میلیون کاربر در سراسر جهان بود. در این نسخه آزمایشی که از ۱۳ تا ۱۸ آوریل در جریان بود، بازیکنان حدودِ ۱/۱ میلیون بازی رقابتیِ رو در رو در بخش چندنفره را انجام داده‌اند؛ به علاوه 2K گفت که در این بازه ۵ روزه، حدودا ۱.۴ میلیون بازی، در حالت‌های مختلف بخش داستانی به انجام رسیده‌اند و در این بین، بیش از ۲۷ میلیارد Shard جمع‌آوری شده‌اند.

بازیکنانی که نسخه آزمایشی را تجربه کرده‌اند، در روز ۱۴ اردیبهشت (روز انتشار بازی) سه پوسته طلایی (Golden Skin) برای شخصیت‌های SIC و Benedict و Shayne & Aurox دریافت خواهند کرد.

بازی Battleborn در روز ۱۴ اردیبهشت‌ماهِ ۹۵ (سوم می ۲۰۱۵) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده