// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷

تماشا کنید:‌ بازی King's Quest Chapter 3: Once Upon A Climb منتشر شد

شرکت سیرا امروز با پخش ویدیویی از انتشار King's Quest Chapter 3: Once Upon A Climb، سومین اپیزود از مجموعه King's Quest خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

سومین قسمت از بازی King’s Quest با انتشار ویدیویی از سوی استودیوی Sierra رسما از امروز عرضه شده است. در این قسمت «گراهام» با بالا رفتن از برج برای نجات پرینسس‌ها، به دنبال کشف «عشق واقعی» است. مانند شماره‌های قبلی بازی در قسمت سوم نیز ماجراجویی‌های گراهام را با طعم فانتزی تجربه خواهیم کرد.

|

بازی King’s Quest Chapter 3: Once Upon A Climb اکنون برای تمامی دارندگان Season Pass مجموعه در دسترس است. علاوه بر این، در صورت تمایل قادر به خریداری بازی به صورت جداگانه نیز خواهید بود. King’s Quest Chapter 3، ساخته‌ی استودیوی  آد جنتلمن، اکنون برروی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی برای خریداری در دسترس قرار دارد.

هرچند در حال حاضر خبری از زمان انتشار اپیزود‌های چهارم، پنجم و پایانی مجموعه نداریم با این حال، با توجه به روند انتشار قسمت‌های قبلی باید انتظار عرضه‌ی اپیزود چهارم را در ماه آگوست یا سپتامبر سال جاری میلادی داشته باشیم.

اولین قسمت این بازی مدتی قبل به عنوان بخشی از بازی‌های رایگان ماه دسامبر ۲۰۱۵ برای مشترکین پلی استیشن پلاس به صورت رایگان منتشر شده بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده