نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۵

تماشا کنید: آخرین تریلر Uncharted 4 قبل از انتشار بازی

استودیوی ناتی‌ داگ آخرین تریلر بازی Uncharted 4: A Thief's End را پیش از عرضه آن در تاریخ ۲۱ اردیبهشت منتشر کرده که مملو از صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز است. برای تماشای این تریلر با زومجی همراه باشید.

دیگر زمان زیادی تا عرضه بازی Uncharted 4، آخرین ماجراجویی «نیتن دریک» باقی نمانده و در روز ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) این اثر بر روی پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. حال سازندگان بازی در استودیوی ناتی‌ داگ جدید‌ترین تریلر آنچارتد 4 را عرضه کرده‌اند که از قضا آخرین تریلر بازی نیز پیش از عرضه آن به‌ شمار می‌رود. در این تریلر تعدادی از صحنه‌های اکشن و پرهیجان بازی را می‌بینیم و علاوه بر آن شاهد هستیم که چطور نیتن بین قدم گذاشتن در یک ماجراجویی جدید یا ماندن در کنار «اِلِنا» تردید دارد.

به هر حال آنچارتد 4 پایانی بر ماجراجویی‌های نیتن دریک در این مجموعه است و پس از عرضه بازی، به سوال‌های زیادی در مورد سرنوشت این شخصیت پاسخ داده خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:

|

در راستای اخبار دیگر مرتبط با آنچارتد 4، چندی پیش نیل دراک‌من، کارگردان بازی، از احتمال ساخته شدن Uncharted 5 توسط یک استودیو دیگر صحبت کرد و همچنین اعلام شد که ناتی‌ داگ پس از توسعه بسته‌های الحاقی این بازی، احتمالا سراغ ساخت The Last of Us 2 خواهد رفت. به‌علاوه Uncharted 4 اخیرا از بنیاد ESRB رده‌بندی سنی نوجوانان (Teen) را دریافت کرد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده