نویسنده: میثم سبحانی
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۶

تماشا کنید: تریلر دوم فیلم «روز استقلال: خیزش مجدد» به کارگردانی رولند امریش

رولند امریش، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آلمانی، ۲۰ سال پس از ساخت فیلم سینمایی «روز استقلال»، دنباله‌ای برای این فیلم ساخته که قرار است بزودی در سینماها اکران شود. او که فیلم‌هایش همگی مضامین آخر الزمانی و علمی-تخیلی دارند، بار دیگر اثری در این سبک ساخته است.

همزمان با مناسبت روز جهانی زمین پاک، کمپانی فاکس از دومین تریلر پرهیجان فیلم سینمایی «روز استقلال: خیزش مجدد» به کارگردانی رولند امریش پرده برداشت. نکته جالب ماجرا اینجاست که در این تریلر تصاویر بسیاری از نابودی زمین به دست نیروهای بیگانه فرازمینی به چشم می‌خورد. بیگانگانی که بیست سال پیش نیز حملات بسیار سنگینی به زمین داشتند، اما با مقاومت انسان‌ها مواجه شدند و شکست خوردند و انسان‌ها توانستند نخستین گروه از سفینه‌های فضایی آن‌ها را نابود کنند. اما این‌بار آن‌ها به شکل گسترده و نیرومندتر از همیشه بازگشته‌اند.

در ادامه می‌توانید دومین تریلر فیلم سینمایی روز استقلال: خیزش مجدد را تماشا کنید.

|

در این فیلم ستارگانی همچون جف گلدبلوم، جسی یوشر، مایکا مونرو، لیام همسورث، ویلیام فیچنر، شارلوت گینزبورگ، ویویکا ای فاکس و سلا وارد نقش‌آفرینی می‌کنند. علاوه بر این تریلر، کمپانی فاکس تبلیغی غیرتجاری (PSA) پیرامون ضرورت حفاظت از کره زمین منتشر کرد. در این آگهی جف گلدبلوم از پایگاه حفاظت فضایی زمین (ESD)، درباره کره خاکی و اهمیت آن برای انسان‌ها سخن می‌گوید.

در ادامه می‌توانید این تبلیغ غیرتجاری جالب را تماشا کنید.

|

همان طور که می‌بینید، هر دو ویدیوی منتشر شده از این فیلم واقعا زیبا هستند و هیجان طرفداران را برای تماشای دنباله فیلم روز استقلال دو چندان می‌کنند. خروارها خروار انفجار و انهدام عظیم و مبارزه انسان‌ها با بیگانگان فضایی در این فیلم منتظر شما هستند. علاوه بر این، شما می‌توانید تبلیغ کوتاه تلویزیونی فیلم روز استقلال: خیزش مجدد را نیز اینجا تماشا کنید.

با توجه به بازگشت گروه بازیگرانی همچون جف گلدبلوم، ویویکا ای فاکس و برنت اسپیتر، اخیرا تایید شده که بیل پول‌من و جاد هیرچ نیز برای ایفای نقش‌های خودشان در فیلم نخست، بازگشته‌اند. ویلیام فیچنر و مایکا مونرو بازیگران جدید این قسمت هستند.

در این دنباله به اتفاقات و حوادثی که بیست سال پس از فیلم اول رخ داده‌اند پرداخته خواهد شد. جالب است بدانید که فاصله زمانی درون فیلم دقیقا با فاصله اکران دو فیلم یکسان است. فیلم اول سال ۱۹۹۶ منتشر شد و این فیلم نیز امسال یعنی ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.

رولند امریش که دوباره فیلم را کارگردانی خواهد کرد، فیلمنامه‌ آن را به کمک دین‌دولین و جیمز واندربیلت نوشته است. کمپانی فاکس قرن بیستم، فیلم سینمایی روز استقلال: خیزش مجدد را برای اکران در روز ۴ تیر سال ۱۳۹۵ یعنی اوایل تابستان امسال برنامه‌ریزی کرده است.

تریلر اول این فیلم را نیز می‌توانید اینجا مشاهده کنید. به نظر شما آیا فیلم روز استقلال: خیزش مجدد در گیشه موفق خواهد بود؟

منبع: Firstshowing


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده