نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه اپیزود دوم بازی Hitman

قسمت دوم بازی سریالی Hitman به‌زودی عرضه خواهد شد و حال به همین مناسبت کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Square Enix، ناشر و آی اُ اینتراکتیو (IO Interactive)، سازنده بازی سریالی Hitman، اپیزود دوم بازی را در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهند کرد که مامور ۴۷ را این بار به شهر ساحلی ساپینزا در ایتالیا می‌برد؛ شهری که در آن باید جلوی یک دانشمند دیوانه را بگیرید که سعی در ساخت یک سلاح وحشتناک دارد. به‌علاوه شهر ساپینزا مناطق بسیار زیبایی خواهد داشت که شامل یک عمارت و کلیسای قرون وسطایی نیز می‌شود. اسکوئر انیکس پیش‌تر در مورد این قسمت از بازی گفته بود:

ساپینزا یک شهر مملو از چالش‌ها و ماموریت‌ها است که گیمر‌ها می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. به‌علاوه همانند تمامی مناطق بازی‌های هیتمن، داستان‌ها و نقاط مخفی بسیاری نیز در این شهر وجود دارند.

ماموریت‌های شهر ساپینزا قرار بود از ابتدا در اختیار طرفداران قرار بگیرد که پس از تغییر رویه عرضه بازی و تبدیل شدن آن به یک اثر چند قسمتی، این اتفاق رخ نداد و حال شاهد عرضه آن خواهیم بود. به‌علاوه اپیزود بعدی بازی که در ماه می ۲۰۱۶ (۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد) عرضه خواهد شد، گیمر را به کشور مراکش می‌برد. اپیزود اول بازی هم در شهر پاریس فرانسه جریان داشت. در پایان می‌توانید تریلر هنگام عرضه اپیزود دوم هیتمن را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده