نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰

تماشا کنید: تریلر معرفی Pyre، بازی جدید سازنده Transistor و Bastion

استودیو سوپرجاینت گیمز که در کارنامه‌اش بازی‌های فوق‌العاده زیبای Bastion و Transistor دیده می‌شود، با انتشار تریلری از بازی جدید نقش‌آفرینی خود با نام Pyre رونمایی کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر معرفی بازی همراه باشید.

استودیو خوشنام Supergiant Games، با دو بازی فوق‌العاده Transistor و Bastion توانست نامی برای خود دست و پا کند. این استودیو، بازی جدید نقش‌آفرینی خود با نام Pyre را با انتشار تریلری معرفی کرد که قرار است در سال ۲۰۱۷ و برای رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود:

|

بازی Pyre، داستان تعدادی فرد تبعیدی را روایت می‌کند که در مسابقه‌ای شرکت می‌کنند. برنده این مسابقه شانس این را به دست می‌آورد که از تمام اتهامات خود تبرئه شود و می‌تواند به خانه بازگردد. سوپرجاینت گیمز در یک بیانیه رسمی که همزمان با تریلر منتشر کرد، درباره بازی چنین گفت:

شما در ماجراجویی‌های خود در سرزمین‌های مختلف بازی، با شخصیت‌های مختلفی در ابعاد و اشکال مختلف روبه‌رو می‌شوید. تصمیمات شما مشخص می‌کند که چه شخصی شانس بازگشت به خانه را به دست می‌آورد و چه شخصی مجبور می‌شود تا آخر عمر خود، در تبعید بماند.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده