// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: بازی Sherlock Holmes: The Devil's Daughter با تاخیر مواجه شد

تازه‌ترین بازی Sherlock Holmes با پسوند The Devil's Daughter با تاخیری یک ماهه در روز ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ (۲۱ خرداد ۱۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیوی فراگ‌ورز با انتشار ویدیویی جدید از بازی Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter، تازه‌ترین ماجراجویی کارآگاه نام‌آشنای انگلستانی، از تاخیر یک ماهه این بازی خبر داد. با نگاهی به ویدیو شاهد نوشتن جملاتی مانند «شرلوک هولمز باش»‌ و «دختر خود را نجات بده» هستیم. این ویدیو همچنین تصاویری از انفجار منزل شرلوک هولمز را در کنار برخی از مبارزات تن به تن این کارآگاه، نشان می‌دهد.

توسعه دهندگان هفته گذشته نیز ویدیویی ۱۷ دقیقه‌ای را از روند بازی منتشر کرده بودند. در این ویدیو شرلوک هولمز در حال صحبت با سایر افراد برای رسیدن به سرنخ‌هایی جهت حل معماهای بازی دیده می‌شود. بازیکنان نیز با اتخاذ تصمیماتی قادر به هدایت این کارآگاه هستند.

 

|

بازی Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter نخستین بار مهرماه سال ۱۳۹۴ معرفی شد. در این بازی، بازیکنان باید برای حل پنج پرونده در دوران ویکتوریایی لندن با شرلوک هولمز همراه شوند. گشت و گذار آزادانه در بازی برای به دست آوردن سرنخ و مکانیک‌های جدید تنها بخشی از ویژگی‌های The Devil’s Daughter هستند.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده