نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید: بازی واقعیت مجازی Metal Gear Solid با حضور دیوید هیتر

سازندگان بازی لغو شده Shadow Moses که از طرفداران سری Metal Gear Solid هستند، بازی اول‌شخص جدیدی از این مجموعه با نقش‌آفرینی دیوید هیتر (صداپیشه «سالید اسنیک») را برای تکنولوژی واقعیت مجازی رونمایی کردند. با زومجی همراه باشید.

دو بازیساز به نام‌های آیرام هرناندز و دن میدوکرافت، بازی جدید خود را که یک بازی «غیر رسمی و غیر انتفاعی» است، با الهام از سری Metal Gear Solid می‌سازند. آنها قصد دارند چند مرحله از بازی Metal Gear Solid را به صورت واقعیت مجازی و در سبک اول‌شخص بازسازی کنند. گفته می‌شود که دیوید هیتر، صداپیشه شخصیت سالید اسنیک نیز در این بازی نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را مشاهده کنید.

 

|

این بازی که با نام The Fan Legacy: Metal Gear Solid شناخته می‌شود، به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. فضای بازی شباهت زیادی به بازی لغو شده هرناندز و میدوکرافت یعنی Shadow  Moses دارد که با موتور آنریل و از روی نسخه اصلی Metal Gear Solid ساخته شده بود و اتفاقا اوایل سال جاری در معرض دید طرفداران هم قرار گرفت.

هرناندز و میدوکرافت در صفحه فیسبوک خود گفتند:

این پروژه یک هدیه از سوی طرفداران بازی است که برای همین طرفداران ساخته شده و علاقه ما به این مجموعه تاثیرگذار را نشان می‌دهد.

قرار است تصاویر هنری ساخته شده به وسیله طرفداران نیز در این بازی گنجانده شوند. با اینکه صدای دیوید هیتر در تریلر این بازی شنیده می‌شود و سازندگان نیز خبر حضور او در پروژه را تایید کرده‌اند، اما هنوز مشخص نیست که آیا هیتر مجددا به جای سالید اسنیک حرف می‌زند یا خیر. او قبلا در مصاحبه با سایت گیم اینفورمر گفته بود زمانی که متوجه شد در بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes نقشی ندارد، علاقه خود نسبت به این مجموعه را  از دست داده است.

بازی Shadow Moses، که قبل از پروژه The Fan Legacy قرار بود به بازسازی Metal Gear Solid با موتور آنریل بپردازد، ماه گذشته لغو شد. گفته می‌شود که این اتفاق با دخالت کمپانی کونامی که حق انتشار بازی‌های مجموعه را در اختیار دارد رخ داده است. هنوز سازندگان The Fan Legacy اعلام نکرده‌اند که برای جلوگیری از دچار شدن این بازی به سرنوشت Shadow Moses چه برنامه‌ای در سر دارند.

منبع:‌ Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده