نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید Fantastic Beasts and Where to Find Them - فیلم فرعی هری پاتر

در جریان مراسم جوایز فیلم ام‌تی‌وی، تریلر جدیدی از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) منتشر شد. این فیلم اقتباسی سینمایی از رمانی با همین نام نوشته جی.کی.رولینگ است و به عنوان فیلم فرعی سری «هری پاتر» شناخته می‌شود.

طرفداران سری هری پاتر، با رمان جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها آشنا هستند که توسط جی‌.کی.رولینگ نوشته شده و در سال ۲۰۰۱ منتشر شده است. کمپانی برادران وارنر پس از اینکه سری فیلم‌های هری پاتر به پایان رسیدند، تصمیم گرفت تا فیلمی هم بر اساس این کتاب بسازد و دوباره طرفداران هری پاتر را وارد این دنیای جادویی کند. داستان این فیلم در دهه ۲۰ میلادی (۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰) و در شهر نیویورک جریان دارد. شخصیت اصلی فیلم محققی با نام نیوت اسکاماندر است که بر روی جانوران کمیاب و شگفت‌انگیز تحقیق می‌کند و همین امر هم وی را به نیویورک می‌کشاند. نقش این شخصیت را ادی ردمین ایفا می‌کند و در تریلر جدیدی که در جریان مراسم جوایز فیلم MTV نمایش داده شد، صحنه‌های بیشتری از حضور وی در فیلم را تماشا می‌کنیم:

|

کارگردان این فیلم دیوید یتس است که چهار فیلم آخر هری پاتر را هم کارگردانی کرده بود. از دیگران بازیگران این اثر هم می‌توان به کالین فارل، کاترین واترسون، ازرا میلر و سامانتا مورتون اشاره کرد. تهیه‌کنندگی این فیلم را هم دیوید هیمن برعهده دارد که سِمَتی مشابه را در فیلم‌های Harry Potter نیز بر عهده داشت. وی امید زیادی به موفقیت جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها دارد و آن را فیلمی «سرگرم‌کننده، هیجان‌انگیز و تکان‌دهنده»‌ نامیده است.

همچنین در جریان مراسم ام‌تی‌وی، دو تریلر دیگر هم نمایش داده شدند که به فیلم‌های جوخه انتحاری (Suicide Squad) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) مربوط می‌شوند و می‌توانید در زومجی آن‌ها را تماشا کنید.

نظر شما در مورد این تریلر و فیلم چیست؟

منبع:‌ GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده