نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۲

تماشا کنید: تریلر جدید و بسیار زیبای Gears of War 4

تریلر جدید بازی Gears of War 4 همان طور که پیش‌تر وعده داده شده بود، در جریان پخش اولین قسمت از سریال Fear the Walking Dead نمایش داده شد. برای تماشای این تریلر بسیار زیبا و سراسر هیجان با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت چند روزی است که با انتشار تیزر‌های کوتاه و توییت‌هایی، خبر از نمایش تریلر جدید بازی موردانتظار Gears of War 4 در جریان پخش اولین قسمت از فصل دوم سریال Fear the Walking Dead می‌داد. حال بامداد امروز سریال مذکور از شبکه AMC پخش و تریلر هم با نام فردا (Tomorrow) نمایش داده شد. این تریلر بیشتر بر روی «جی‌دی فینیکس»، شخصیت اصلی نسخه چهارم و پدرش مارکوس فینیکس تمرکز دارد و بدون اینکه اطلاعات بیشتری در موردش ارائه دهیم، شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم:

|

بازی «چرخ دنده‌های جنگ ۴» توسط استودیو کوالیشن ساخته می‌شود و داستان آن ۲۵ سال پس از اتفاقات سه‌گانه اصلی این سری رخ می‌دهد و در ۲۴ ساعت اتفاق می‌افتد. چندی پیش سازندگان با انتشار مطلبی جزییات کاملی از شخصیت‌های این نسخه ارائه کردند، همچنین برای این اثر در زومجی اولین نگاه جامعی ارائه کردیم که می‌توانید برای آشنایی بیشتر با بازی قسمت‌های اول و دوم آن را مطالعه کنید. Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. البته احتمال اینکه این بازی هم مثل Quantum Break برای ویندوز 10 نیز عرضه شود، بسیار بالا است.

نظر شما در مورد تریلر جدید بازی چیست؟

منبع: Youtube


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده