نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰

تماشا کنید: تیزر کوتاه Gears of War 4 پیش از انتشار تریلر جدید بازی

بامداد فردا و در جریان نمایش فصل دوم سریال Fear the Walking Dead، قرار است تریلر جدیدی از بازی Gears of War 4 پخش شود. ولی پیش از این تریلر، مایکروسافت با انتشار یک تیزر کوتاه به نوعی طرفداران را برای تماشای تریلر هایپ کرده است. با زومجی همراه باشید.

بدون شک طرفداران سری بازی‌های Gears of War منتظر انتشار تریلر جدید و وعده داده شده این بازی در جریان پخش فصل دوم سریال «از مردگان متحرک بترسید» هستند، ولی مایکروسافت برای اینکه طرفداران را بیش از پیش هایپ کند، با انتشار توییتی در صفحه رسمی تویتتر بازی چرخ دنده‌های جنگ، دوباره طرفداران را برای تماشای این تریلر تشویق کرده و در ضمن آن یک تیزر کوتاه هم از بازی منتشر کرده که مجمسه مارکوس فینیکس و شخصیت‌های اصلی نسخه چهارم بازی را نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

|

بازی Gears of War 4 توسط استودیو کوالیشن (The Coalition) ساخته شده و ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. البته شایعاتی نیز مبنی بر احتمال عرضه این اثر برای ویندوز 10 به گوش می‌رسد. قسمت اول از فصل دوم سریال Fear the Walking Dead ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد فردا به وقت تهران پخش می‌شود و بلافاصله پس از انتشار تریلر در جریان آن، می‌توانید تریلر را در زومجی تماشا کنید.

منبع: Dual Shockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده