نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بازی The Banner Saga 2

بازی The Banner Saga 2 از استودیوی استویک در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) عرضه خواهد شد و حال تریلر هنگام عرضه این اثر منتشر شده که می‌توانید در ادامه با زومجی همراه باشید و آن را تماشا کنید.

نسخه اول بازی The Banner Saga در سال ۲۰۱۴ به عنوان یک بازی انحصاری پی‌سی عرضه شد و آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که بعد‌ها نسخه‌های کنسولی و موبایلی آن نیز منتشر شدند. این بازی استراتژی نوبتی که داستان عمیقی هم دارد، در مورد زندگی وایکینگ‌ها است. استودیوی Stoic از چندی پیش در حال توسعه نسخه دوم این بازی است که در تاریخ ۳۱ فروردین برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک عرضه می‌شود.

داستان این قسمت دقیقا دنباله نسخه اول خواهد بود و همچنین اگر هنوز هم فایل‌های ذخیره قسمت قبلی را داشته باشید، می‌توانید با وارد کردن آن‌ها، نتیجه تصیماتی را گرفتید در The Banner Saga 2 ببینید. استودیوی استویک در فاصله تقریبا ۱۰ روز مانده تا انتشار بازی، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

|

سازندگان همچنین نسخه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی را نیز تایید کرده‌اند که قرار است تابستان سال جاری عرضه شود. به‌علاوه هنوز هم می‌توان نسخه پی‌سی بازی را از طریق فروشگاه استیم پیش‌خرید کرد که در این صورت از تخفیفی ۱۰ درصدی بهره خواهید برد. وظیفه انتشار این بازی نیز برعهده کمپانی ورسوس ایول (Versus Evil) است.

نظر شما در مورد تریلر The Banner Saga 2 چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده