نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید:‌ اولین تریلر DLC بعدی زامبی های بازی Black Ops 3

چندی پیش اکتیویژن، اولین تریلر از بسته الحاقی جدید زامبی‌های بازی Call of Duty Black Ops 3 با نام Zetsubou No Shima را منتشر کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

کمپانی Activision، که ناشر بازی Call of Duty Black Ops 3 است، پس از اینکه بسته الحاقی جدید بازی به نام Eclipse را معرفی کرد، اولین تریلر از بخش زامبی جدید این DLC را منتشر کرد. نام این بخش Zetsubou No Shima است و داستان ریشه‌های شخصیت‌های بازی بلک آپس یعنی دمپسی، نیکولای، ریکتوفن و تاکئو را روایت می‌کند که طی اتفاقاتی، به یک جزیره متروکه در اقیانوس آرام جنوبی می‌رسند:

|  

زمانی که آنها در این جزیره هستند، یک آزمایشگاه بیولوژی مخفی پیدا می‌کنند که در حال انجام آزمایش با عنصر ۱۱۵ بود که نتایج بسیار مخرب و هولناکی در پی داشت. بازیکنان در این بسته الحاقی، با دشمنان جدید و ترسناک و تله‌های مختلفی مواجه می‌شوند و برای اینکه داستان ریشه‌های شخصیت‌ها را بهتر درک کنند، می‌توانند تعدادی کوئست فرعی انجام دهند و به بخش‌های مختلف داستان پی ببرند.

Zetsubou No Shima، قسمتی از بسته الحاقی اکلیپس بازی است که قرار است در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین)‌ برای کنسول پلی‌استیشن 4 و مدتی بعد برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. ۴ نقشه جدید چند نفره جدید در این بسته الحاقی قرار دارند.

بسته الحاقی Eclipse، دومین بسته از چهار DLCای است که قرار است برای بازی بلک آپس ۳ منتشر شود. بسته الحاقی اول، Awakening نام داشت که مدتی پیش برای بازی منتشر شد. شما می‌توانید با پرداخت ۵۰ دلار، سیزن پس بازی را خریداری کنید و به تمام این چهار بسته دسترسی داشته باشید یا هر کدام را به صورت تکی با پرداخت پانزده دلار خریداری کنید.

منبع:‌ Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده