نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: در تریلر جدید سینمایی Quantum Break، دشمنان بازی را مشاهده کنید

هفته آینده، بازی بسیار مورد انتظار Quantum Break منتشر خواهد شد و به همین منظور، مایکروسافت یک تریلر سینمایی جدید از شخصیت‌های منفی بازی منتشر کرده است. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

۵ آوریل (۱۷ فروردین) زمانی است که دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، بی‌صبرانه انتظارش را می‌کشند. در این تاریخ، بازی بسیار مورد انتظار کوانتوم بریک منتشر خواهد شد. به همین منظور، مایکروسافت امروز تریلر سینمایی جدیدی از بازی را منتشر کرده که در آن می‌توانیم شخصیت‌های منفی بازی را مشاهده کنیم. علاوه بر این، بخش‌هایی از داستان بازی در این تریلر نیز مشخص می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید (اگر قصد دارید اطلاعاتی از داستان بازی ندانید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا نکنید):

|

در این ویدیو شما می‌توانید دو شخصیت منفی اصلی بازی با نام‌های پل سیرین با بازی آیدن گیلن و هچ با بازی لنس ردیک را ببینید که برای سازمان شیطانی مون‌آرک سولوشنز کار می‌کنند. در بخشی از این تریلر شخصیت سیرین را می‌بینیم که در حال حرف زدن با جک جویس (شخصیت اصلی بازی با نقش‌آفرینی شاون اشمور) است و به جویس می‌گوید که زمان، یک حلقه بسته است!

گیلن و ردیک پیش از این نیز سابقه بازی در کنار هم را دارند. این دو قبلا در سریال فوق‌العاده The Wire که محصول شبکه اچ‌بی‌اُ بود،‌ در کنار هم بازی کرده بودند.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود،‌ بیشتر تمرکز داستان سریال کوانتوم بریک، برروی شخصیت‌های منفی است و بازی، داستان قهرمان‌ها را روایت می‌کند. این سریال دارای ۴ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای است. بازیکنان این شانس را دارند که بدون تماشای این قسمت‌ها، بازی را به اتمام برسانند اما رمدی، سازنده بازی امید دارد که گیمرها این کار را نکنند و این سریال را به طور کامل مشاهده کنند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی، در هنگام خبر انتشار بازی برای رایانه‌های شخصی، مشخصات سیستم مورد نیاز آن نیز مشخصی شد و همچنین رمدی چندی پیش درباره رزولوشن بازی توضیحاتی ارائه کرد.

نظر شما درباره تریلر سینمایی جدید بازی چیست؟

منبع:‌ Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده