نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بازی Dark Souls 3

با اینکه گیمر‌های مناطق غربی باید تا تاریخ ۲۴ فروردین برای تجربه بازی Dark Souls 3 صبر کنند، ولی این بازی فردا در ژاپن عرضه خواهد شد. به همین دلیل فرام سافت‌ور تریلر هنگام عرضه بازی را منتشر کرده که بسیار زیبا و حماسی است. با زومجی همراه باشید.

یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶، دارک سولز ۳ است که دیگر زمان زیادی تا انتشار آن باقی نمانده است. این بازی فردا ۵ فروردین در ژاپن و ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) هم در مناطق غربی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد تا مجدد گیمر‌ها را در محیط‌هایی با معماری گاتیک به نبرد با موجوداتی چند برابر بزرگ‌تر و قدرتمند‌تر از خودشان دعوت کند و دوباره آن‌ها را بار‌ها و بار‌ها به کام مرگ بکشاند و به نوعی اعصاب‌شان را به چالش بکشد!

حال کمپانی FromSoftware، به مناسبت عرضه بازی در ژاپن، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده که واقعا زیبا است و جز مبارزات سهمگین بازی، طراحی‌ها فوق‌العاده دنیای آن هم کاملا در تریلر دیده می‌شود:

|

در حالی که پیش‌تر اعلام شده بود Dark Souls 3 آخرین قسمت از این مجموعه است، چندی پیش هیدکی میازاکی در تکذیب صحبت‌های خود، اعلام کرد که بازی هنوز پتانسیل ادامه دادن را دارد.

نظرات خود را در مورد تریلر بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده