نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: بازی رایگان Total War Battles: Kingdom هفته آینده عرضه می شود

پس از عرضه نسخه‌های بتا و آزمایشی از بازی رایگان Total War Battles: Kingdom، استودیو کریتیو اسمبلی، تاریخ انتشار نسخه نهایی این بازی را اعلام کرده که هفته آینده برای پی‌سی و موبایل عرضه می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بدون شک سری توتال وار را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک تاریخ نامید که استودیو Creative Assembly ساخت آن‌ها را برعهده دارد. در راستای عرضه نسخه‌های متنوع از این سری، سازندگان این بار سراغ یک بازی رایگان با نام Total War Battles: Kingdom رفته‌اند که بیش از یک سال از معرفی اولیه آن می‌گذرد و همچنین از فروردین سال ۹۴، نسخه بتا عمومی آن هم عرضه شده است. با این حال سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا بالاخره نسخه نهایی بازی را هم منتشر کنند و این اثر در تاریخ ۵ فروردین ۹۵ (۲۴ مارس ۲۰۱۶) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، iOS و اندروید عرضه خواهد شد.

در Total War Battles: Kingdom، گیمر در نقش یک حاکم باید حکومت خود را در یک منطقه خالی از سکنه بنا کند و به تدریج آن را گسترش دهد. در این راه حکومت‌های دشمن هم حضور دارند که مبارزه با آن‌ها بخش مهمی از گیم‌پلی بازی است و مبارزات همانند نسخه‌های قبلی سری توتال‌وار، در ابعاد وسیع و با نیروهای زیاد رخ می‌دهند. به‌علاوه یکی از ویژگی‌های جالب بازی، امکان ادامه دادن آن بر روی هریک از پلتفرم‌ها است و برای مثال اگر نسخه موبایل را داشته باشید، می‌توانید ادامه همان را بر روی پی‌سی هم بازی کنید. تمامی نسخه‌های این بازی رایگان هستند و در ادامه هم می‌توانید تریلر زمان انتشار آن را تماشا کنید:

|

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده