// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: ۹ نقشه حالت چندنفره بازی Doom در تریلر جدید رونمایی شد

بتسدا با انتشار ویدیویی از ۹ نقشه‌ی حالت چندنفره بازی Doom، جزئیات بیشتری را از ویژگی‌های هر نقشه فاش کرده است. Doom پس از سال‌ها به زودی در تاریخ ۱۲ فروردین ۹۵ در قالب نسخه‌ آزمایشی بتا با طرفداران دیدار می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

خرداد سال جاری بود که بتسدا نخستین بار در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در رویداد E3 2015 از بازی Doom رونمایی کرد. بتسدا در این کنفرانس با نمایش دو ویدیو گیم‌پلی از مرحله جهنمی و تریلربازی در کنار معرفی حالت Snapmap چندنفره فوق‌العاده، به خوبی موفق شد هیجان را در بین تمامی علاقمند به مجموعه Doom شعله‌ور کند. اکنون این کمپانی نامدار بعد از انتشار ویدیوی گیم‌پلی حالت چندنفره و اعلام زمان آغاز بتا، با پخش ویدیویی کوتاهی از نام و ویژگی‌های ۹ نقشه‌ی حالت چندنفره این بازی رونمایی کرده است.

در ادامه لیستی از نقشه‌های موجود در بازی را به همراه توضیحات بتسدا می‌توانید مطالعه کنید:

  • Excavation: نقشه‌ای با ابعادی نسبتا کوچک در پایگاه معدن یو‌ای‌سی (UAC)، حواستان به دستگاه حفاری سنگ باشد!
  • Infernal: نقشه‌ای جهنمی با ابعاد متوسط به همراه هر دو عنصر داخلی و خارجی؛ دارای بسیاری از پلتفرم‌ها و دره و شکلاف‌ها در کنار تِلِپورتِرها
  • Chasm: نقشه‌ای عظیم که شما را به عمق زیر یخهای قطبی مریخ می‌برد. مکانی عالی برای بازی کردن Freeze Tag است.
  • Disposal: مکانی کوچکتر در تاسیسات پردازش ضایعات برای تحقیقات یو‌ای‌سی و مجموعه‌های مسکونی است. بنابراین باید در انتظار مکانی پر از لَجَن‌های رادیواکتیو باشید.
  • Helix: مکانی که آزمایشات روی شیاطین و توسعه سلاح‌های پیشرفته در آن انجام می‌شود. که طبیعتا برای یک دور سریع Clan Arena عالی خواهد بود.
  • Perdition: از هم گسیخته و سادیستیک، عرصه‌ای باستانی با ناله‌های ارواح رنج دیده و سرگردان که اکنون در حال پرسه زدن هستند.
  • Sacrilegious: تنظیم شده در یک جهنم در هم شکسته، این نقشه تصویری روشن را ارائه می‌دهد؛ یا سریع باشید یا سریع‌تر می‌میرید!
  • Heatwave: تاسیسات صنعتی یو‌ای‌سی با سالن‌های درخشان که بزودی با خون انسان‌ها و شیاطین براق می‌شود.
  • Beneath: قبل از تاباندن به زمین، انرژی جهنم در این مکان متقارن و غار مانند مهار شده است.

برای تماشای نقشه‌ها بتسدا ویدیویی ۴۴ ثانیه‌ای زیر را منتشر کرده است:

|

بازی Doom در تاریخ ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این در حالی است افرادی که قبل از تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۱۴ (۵ خرداد ۱۳۹۳) بازی Wolfenstein: The New Order پیش‌خرید کرده بودند می‌توانند از روز ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) با کد بتا بازی به جمع نسخه‌ آزمایشی بتای چندنفره Doom به مدت چهار روز بپیوندند.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده