// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: بازی Battlezone ابتدا برای پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد

طبق گفته‌ی استودیو ربلیون نسخه‌ی بازسازی شده Battlezone، بازی کلاسیک آتاری ابتدا برای هدست‌ واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR و سپس برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اوایل تیرماه بود که استودیوی ربلیون، توسعه‌دهنده مجموعه بازی Sniper Elite خبر از بازسازی Battlezone، بازی کلاسیک سال ۱۹۹۸ کنسول آتاری را داد. اکنون با گذشت ماه‌ها از اولین اعلام عرضه‌ی این بازی برای رایانه‌های شخصی، استودیو ربلیون در خبری از انحصار زمانی بازی Battlezone برای Playstation VR خبر داده است. بازی در مناطق مختلفی روایت می‌شود. شما با تمام کردن چندباره مراحل قادر به آزادسازی سلاح‌های بیشتر برای تانک خود خواهید بود.

کمپین‌های داینامیک، قابلیت تکرار بی‌نهایت مراحل، مبارزات با مواد منفجره در کنار گرافیک و گیم‌پلی جدید از جمله ویژگی‌های بازی Battlezone محسوب می‌شود. توسعه‌دهندگان بازی همچنین ویدیویی زیبا از گیم‌پلی Battlezone برروی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر را پخش کرده‌اند. در این ویدیو، انتشار بازی ابتدا برای پلی‌استیشن VR تایید می‌شود:

|

طبق مشخصات منتشر شده برروی وب‌سایت رسمی بازی، Battlezone در هنگام عرضه برروی رایانه‌های شخصی از هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت پشتیبانی خواهد کرد. اکنون در کنارBattlezone ‌عرضه‌ی بیش از ۵۰ بازی برای پلی‌استیشن VR تایید شده است. دیروز نیز بعد از مدت‌ها شایعه در رابطه با تاخیر در عرضه‌ی این هدست واقعیت مجازی، سونی در نهایت از عرضه‌ی پلی‌استیشن VR در اکتبر سال ۲۰۱۶ با قیمت ۴۰۰ دلار خبر داد.متاسفانه هنوز تاریخ عرضه رسمی برای انتشار Battlezone‌ اعلام نشده است.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده