// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: از نژاد کنت‌ های خون آشام در بازی Total War: Warhammer رونمایی شد

تا دیروز که ۴ نژاد از ۵ نژاد نسخه‌ی اول سه گانه‌ی Total War: Warhammer معرفی شده بودند، انگار هنوز ۵۰ درصد این بازی ناقص بود. اما امروز با معرفی نژاد کنت‌های خون آشام، تمامی طرفداران این بازی شارژ شدند. برای دیدن این تریلر زیبا و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

دنیای غنی وارهمر متشکل از ۱۵ نژاد کلی و تعدادی نژاد فرعی است. در نسخه‌ی اول از سه گانه‌ی Total War: Warhammer ما تنها شاهد حضور ۵ نژاد در بازی هستیم. پس از معرفی این بازی در سال ۲۰۱۵، ۴ نژاد اول به مرور توسط تیم کریتیو اسمبلی رونمایی شدند و جزییات آنها نیز منتشر شد. اما برای طرفداران این بازی بازهم انگار چیزی کم بود، انگار ۵۰ درصد بازی هنوز مشخص نبود و نمی‌شد حدس زد که کلیت بازی چطور خواهد بود! این ۵۰ درصد به تنهایی سهم محبوب‌ترین نژاد بازی یعنی کنت‌های خون آشام (Vampire Counts) بود که بالاخره بعد از چند ماه انتظار طاقت فرسا برای دوست‌داران داستان وارهمر، امروز در قالب تریلری بسیار مهیج معرفی شد. در این تریلر که در آخر همین مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید کاملا فضای ترس و وحشت و اتمسفر تاریک در سرزمین‌ خون آشام‌ها محسوس است.

در سرزمین‌ تاریک و فراموش شده‌ی سیلوانیا، انگار خورشید دوست ندارد که طلوع کند. کسی جرات ورود به جنگل‌های سرد و مه آلودی که قلعه‌ی دراکنهف را احاطه کرده‌اند، ندارد. قلعه‌ای که داستان‌های ترسناکی از آن شنیده می‌شود. داستان‌هایی که بوی خون و تاریکی می‌دهند. کمی پایین‌تر و به سمت جنوب که برویم به دریاچه‌ی سیاه می‌رسیم، دریاچه‌ای مرموز که حتی ارک‌های تنومند نیز جرات نزدیک شدن به آن را ندارند. این‌ها همه بخشی از اتمسفر حاکم بر سرزمین کنت‌های خون آشام است. سرزمینی که درست در وسط قلمروی انسان‌ها واقع شده ولی کیست کسی که جرات دست اندازی به آن را داشته باشد؟ این شیاطین برای خون از سرزمین‌های خود خارج و به هر سمتی که بخواهند، لشکر‌های بی‌شمار خود از زامبی‌ها و مردگان را حرکت می‌دهند و با هیچ نژادی سر سازگاری ندارند.

می‌توان گفت که Creative Assembly سیاست خوبی را دنبال کرده، بطوری که با معرفی دیرهنگام خون آشام‌ها به نوعی طرفداران خود را در آب نمک گذاشته بود. اما بالاخره روز معرفی مَنفِرِد فون کرشتِین و ارتش نامیرای او فرا رسید. در این تریلر می‌توانید وسعت جزییات پیاده شده در طراحی شهر‌ها را در کنار موجودات قدرتمند خون آشام‌ها از جمله اژدهای زامبی مشاهده کنید. همچنین برخی از قابلیت‌های منحصر بفرد خون‌ آشام‌ها از جمله ایجاد ترس و وحشت در بین لشکریان دشمن و زنده کردن کشته شدگان دشمن به نفع خود توسط نکرومنسر‌ها، از جمله توانایی‌های آنان است.

منفرد فون کرشتین و هاینریش کملر جادوگر، دو لرد افسانه‌ای کنت‌های خون آشام هستند

طبق رویه‌ی کریتیو اسمبلی که هر ماه را به معرفی و انتشار جزییات یک نژاد اختصاص می‌دهد، ماه جاری یعنی مارس ( اواسط اسفند تا اواسط فروردین ۱۳۹۵) نیز ماه مختص کنت‌های خون آشام است. بدین ترتیب در هفته‌های آینده نیز احتمالا شاهد تریلر گیم‌پلی بازی با این نژاد هستیم که به احتمال زیاد و طبق گفته‌های سازنده در مورد مکانیزم‌های محاصره و حمله به شهر‌ها خواهد بود که به نوبه‌ی خود دیدنی است. شما را به دیدن این تریلر زیبا و مهیج دعوت می‌کنیم:

  | 

تاریخ انتشار این بازی با حدود یک ماه تاخیر در ۴ خرداد ماه ۱۳۹۵ (۲۴ ماه می ۲۰۱۶) و برای پلتفرم‌های ویندوز، مک، لینوکس و SteamOS خواهد بود. همچنین می‌توانید سیستم مورد نیاز این بازی را که پیش‌تر در زومجی منتشر شد، ببینید.

نظر شما در مورد نژاد کنت‌های خون آشام چیست؟ شما با کدام‌یک از این نژاد‌ها بازی را شروع می‌کنید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Pcgamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده