نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

تماشا کنید: تریلر معرفی نسخه GOTY بازی Project Cars

کمپانی بندای نامکو، ناشر بازی Project Cars امروز با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه Game of the Year بازی، بهار امسال منتشر خواهد شد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر این نسخه از بازی همراه باشید.

بازی پروژه ماشین‌ها ساخته اسلایتلی مد، سال گذشته منتشر شد. امروز بندای نامکو، ناشر بازی تریلری منتشر کرد که مربوط به نسخه GOTY بازی بود و اعلام شد که این نسخه از بازی بهار امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود:

|

نسخه GOTY بازی، دارای ۵۰ ماشین بیشتر (که تعداد ماشین‌های بازی را به عدد ۱۲۵ می‌رساند)، چهار مسیر جدید و محتوای دیگری است که در زیر می‌توانید لیست کامل آنها را مشاهده کنید:

  • ۵۰ ماشین بیشتر که تعداد ماشین‌های بازی را به ۱۲۵ عدد می‌رساند
  • ۴ مسیر جدید
  • بیش از ۶۰ Livery ساخته شده توسط کاربران
  • بیش از ۵۰۰ ویژگی جدید که از زمان عرضه بازی به مرور به آن اضافه شده
  • مسیر بسیار معروف نوربرگرینگ
  • ۲ ماشین انحصاری برای بازی از طرف کمپانی پاگانی که هر دو به تازگی در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی شدند

بازی Project Cars در تاریخ ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدین و طرفداران را جلب کند. این بازی در زومجی نیست توانست امتیاز بسیار خوب ۸ را به دست آورد. آرش عیاری در نقد خود از بازی نوشت:

پروجکت کارز را بازی کنید، حتی اگر از علاقه‌مندان به سبک شبیه‌ساز رانندگی نباشید. علت این توصیه هم این است که ممکن است تا مدت‌ها چنین بازی در سبک و سیاق پروجکت کارز به بازار نیاید. پروچکت کارز چشم‌نواز است، تکنیکی است و البته بدون هیچ آلایش و پیچ‌و‌خمی؛ از همان ابتدا هم می‌توانید یک پاگانی زوندا بردارید و سری به پیست‌های فراوان بازی بزنید. البته در این بین ممکن است کمی از وجود باگ‌ها اذیت شده یا در میان تنظیمات فراوان و البته بی‌توضیح سردرگم شوید. در کل، پروجکت کارز یک بازی خوش ساخت و قابل قبول است که می‌تواند تب بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی را داغ نگه دارد و مانع از مرگ این سبک شود.

نظر شما درباره نسخه Game of the Year بازی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده