نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: بازی Kirby: Planet Robobot برای نینتندو 3DS معرفی شد

کمپانی نینتندو در جریان رویداد Nintendo Direct یک بازی جدید برای کنسول دستی نینتندو 3DS معرفی کرد که Kirby: Planet Robobot نام دارد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Nintendo Direct یکی از مهم‌ترین رویداد‌های کمپانی نینتندو است که به صورت ماهیانه یا دو ماه یکبار و به شکل پخش زنده اینترنتی برگزار می‌شود تا این شرکت ژاپنی جدید‌ترین محصولات خود را در صنعت بازیسازی معرفی کند. این رویداد ساعاتی پیش برگزار شد و Nintendo در جریان آن یک بازی جدید هم با نام Kirby: Planet Robobot معرفی کرد که در سبک پلتفرمر خواهد بود. این بازی با محوریت شخصیت Kirby ساخته می‌شود که از کاراکتر‌های محبوب دنیای نینتندو است و وی را در این بازی با یک زره رباتیک خواهیم دید.

Kirby: Planet Robobot علاوه بر داشتن بخش داستانی و تک‌نفره، شامل یک بخش چندنفره هم با نام Team Kirby Clash خواهد بود که در آن چهار نفر به طور همزمان می‌توانند با هم بازی کنند و با جمع‌آوری تبلت‌های پخش شده در محیط حرکات همکاری تیمی را فعال کنند. همچنین اسکن کردن آمیبو‌های (مجسمه‌های مخصوص نینتندو که به شکل شخصیت‌های مشهور این کمپانی هستند) مختلف هم باعث فعال شدن قابلیت‌های متنوعی در بازی می‌شود. برای مثال اسکن کردن ماریو توانایی آتش، اسکن کردن لینک توانایی استفاده از شمشیر و اسکن کردن Kirby هم یک توانایی مخصوص را با نام Smash Bros فعال خواهد کرد.

این بازی در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد ۹۵) برای 3DS عرضه خواهد شد و در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از آن را تماشا کنید:

|

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده