// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: بازی ترسناک Neverending Nightmares برای پلی‌استیشن 4 و ویتا منتشر می‌شود

شاید برای خیلی‌ها بازی‌های ترسناک زیاد در اولویت نباشد، اما این بازی‌ها همیشه و در همه جا طرفداران متعصب خود را داشته‌اند. این‌ بار نیز نوبت به انتشار یکی دیگر از این بازی‌ها با نام Nevrerending Nitumares برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا رسیده است.

بازی‌های ترسناک و در کل ژانر وحشت علی‌رغم ظاهر چندش آور و استرس آور خود، برای خیلی از دوست داران بازی‌های ویدیویی چنان شور و هیجانی ایجاد می‌کنند که ممکن است به وسیله‌ی هیچ سبک یا بازی دیگری اینچنین  هیجانی را نتوانند تجربه کنند. درمورد یکی دیگر از بازی‌های این سبک به سراغ بازی Neverending Nightmares می‌رویم که پیش‌تر در تاریخ ۴ مهر ماه ۱۳۹۳ (۲۶ ماه سپتامبر ۲۰۱۴) برای سیستم‌ عامل‌های ویندوز، لینوکس، مک و اویا عرضه شده بود. به تازگی و طبق خبری که در یکی از بلاگ‌های وب‌سایت پلی‌استیشن منتشر شده، قرار است که این بازی چندش آور و به نوعی منزجر کننده، از لحاظ سبک و جلوه‌های بازی، در چهار ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی (تاریخ نامعلومی بین ماه‌های اردیبهشت و شهریور ۱۳۹۵) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا نیز عرضه شود و ایرادات نسخه‌ی قبلی را نیز به طور چشمگیری بهبود ببخشد.

بازی Neverending Nightmares، ساخته‌ی کمپانی اینفینیتپ، از یک خط داستانی چند وجهی و چند بخشی بهره می‌برد و همچنین دارای طراحی و سبک هنری منحصر به فردی است که خالق آن شخصی به نام ادوارد گوری است. طبق گفته‌های مت گلیگن‌باخ، کارگردان بازی، این اثر نرخ حداقلی ۶۰ فریم بر ثانیه را برای کاربر در هر دو نسخه فراهم می‌کند. همچنین موتور بازی ارتقای قابل توجهی خواهد داشت و بخش داستانی نیز بهبود داده می‌شود. بخشی از سخنان وی به شرح زیر است:

هدف ما از چند وجهی کردن بخش داستانی بازی این است که بازیکن را قادر سازیم از تمامی بخش‌های مجزای داستان بازی لذت ببرد. به همین دلیل این قسمت‌ها را طوری طراحی کردیم تا مجزا بودن بخش‌ها کاملا محسوس باشد.

تریلر زیبای این بازی ترسناک و منزجر کننده را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

  | 

نظر شما در مورد ژانر ترسناک و خصوصا این بازی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده