نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

بازی Dying Light در سال ۲۰۱۶ محتویات بیش تری دریافت می کند

همین چند وقت پیش بسته‌الحاقی The Following برای بازی Dying Light عرضه شد که خط داستانی جدیدی به آن اضافه می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که این پایان کار محصول استودیو Techland نیست و در آینده شاهد محتویات بیشتری نیز خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

استودیو تک‌لند در سال ۲۰۱۱ بازی Dead Island را عرضه کرد که یک اثر زامبی کُشی جهان باز و بسیار مفرح بود. با این حال این استودیو بعدا تصمیم گرفت تا به جای توسعه نسخه دوم این بازی، سراغ ساخت بازی جدیدی به نام Dying Light برود که تقریبا تمام ویژگی‌های مثبت Dead Island را به ارث برده بود و البته المان‌های جدیدی مثل حرکات پارکور و گرافیک بسیار زیبا هم در آن دیده می‌شد. Dying Light در ماه ژانویه ۲۰۱۵ (دی ۹۳) عرضه شد و توانست خود را به عنوان یکی از بهترین و مفرح‌ترین بازی‌های این سال تبدیل کند و طرفداران آن روز به روز افزایش یافتند که دلیل آن علاوه بر کیفیت بالای بازی، پشتیبانی عالی سازندگان از آن با ارائه محتویات جدید بود.

تک‌لند در طول سال ۲۰۱۵ بسته‌های الحاقی جزئی و کلی برای Dying Light عرضه کرد که بخش‌های مختلفی از آن را از بخش داستانی گرفته تا چندنفره توسعه می‌داد. جدید‌ترین این بسته‌های الحاقی در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) با نام The Following در قالب دو نسخه مجزا و همراه با نسخه Enhanced Edition بازی عرضه شد که نزدیک به ۱۰ ساعت گیم‌پلی جدید را به آن اضافه می‌کند. حال سازندگان بازی همزمان با انتشار تریلر جدیدی از نسخه The Following، اعلام کرده‌اند که در آینده می‌توان انتظار محتویات بیشتری هم برای بازی داشت. در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

|

ضمن انتشار این تریلر، پاول مارچوسکا، رییس تکلند، پستی در رابطه با آینده بازی منتشر کرد:

ابتدا باید از تمامی طرفداران به دلیل حمایت‌ها، بازخورد‌ها و اعتمادی که به ما داشتند تشکر کنم. ما تک تک نظرات آن‌ها را بررسی می‌کنیم و سعی می‌کنیم به آن‌ها عمل کنیم. خوشبختانه طرفداران هنوز هم خواستار محتویات بیشتری مرتبط با Dying Light هستند و به همین دلیل استودیو تکلند قصد دارد بازهم از این بازی، حداقل تا پایان سال ۲۰۱۶، پشتیبانی کند. ما در حال ساخت محتویات جدید هستیم که تا به امروز معرفی نشده و در آینده اخبار مرتبط با آن را به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازی Dying Light و بسته‌های الحاقی آن هم اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است.

نظر شما در مورد صحبت‌های رییس تکلند چیست؟

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده