نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: تریلر نسخه بتا بازی The Division

کمپانی یوبی‌سافت به مناسبت شروع نسخه بتا عمومی بازی The Division تریلر جدیدی برای آن منتشر کرده است که ویژگی‌های این نسخه را نشان می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

نسخه بتا عمومی بازی The Division از تاریخ ۲۹ بهمن (۱۸ فوریه) برای ایکس‌باکس وان آغاز شده و دارندگان پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ هم از ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه) می‌توانند این نسخه را تجربه کنند. حال یوبی‌سافت تریلر جدیدی برای این نسخه منتشر کرده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

همان‌طور که در این ویدیو هم مشاهده کردید، در نسخه بتای عمومی شاهد مرحله جدیدی خواهیم بود که Subway Morgue نام دارد و در طی آن گیمر با یکی دیگر از گروه‌های بازی، یعنی Cleaner‌ها درگیر خواهد شد. گروهی که هدفش از بین بردن تمام موجوداتی است که پتانسیل آلودگی به ویروس را دارند و در این راه معمولا از سلاح‌های آتش زن (Flame Thrower) استفاده می‌کنند که نمونه‌هایی از آن را در تریلر هم می‌بینیم.

یوبی‌سافت اعلام کرده که نسخه بتا عمومی بازی تا تاریخ ۲۱ اسفند (۲ فوریه) جریان خواهد داشت و افرادی که در این نسخه شرکت می‌کنند، از جایزه ویژه‌ای در بازی اصلی بهره خواهند برد. البته اگر نسخه محدود بازی را تجربه کرده‌اید، پیشرفت شما در آن نسخه قابل انتقال به این نسخه نیست و باید همه چیز را از اول شروع کنید. حجم نسخه بتا عمومی هم در حدود ۲۴ گیگابایت است که در صورت داشتن فایل‌های مربوط به نسخه قبلی، می‌توانید با آپدیت کم حجمی از آن‌ها هم استفاده کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده