نویسنده: نيما ارضی
// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید: Hitman GO هفته‌ آینده برای کنسول‌های سونی و پی‌سی منتشر می‌شود

اسکوئر انیکس در رویداد  Playstation Experience سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد  بازی Hitman GO را برای پلی استیشن 4  و پلی استیشن ویتا در سال ۲۰۱۶ منتشر کند. حال به نظر می رسد که انتظار‌ها به پایان رسیده و این بازی هفته آینده منتشر می شود. با زومجی همراه باشید.

این بازی قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه  یا ۴ اسفند برای پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا  و کامپیوتر‌های شخصی  منتشر شود.

نسخه موبایل این بازی تلفیقی از سبک استراتژیک و معما گونه بود و در نسخه جدید علاوه بر بهبود گرافیک، مراحل و محتویات جدیدی نیز به بازی اضافه خواهد شد. در این نسخه همچنین مراحلی از بازی‌های قبلی این مجموعه نیز وجود دارد که برای نمونه می توان به مرحله اپرای پاریس از بازی Blood Money اشاره کرد.

بازی Hitman GO بر روی پلی استیشن 4  و پلی استیشن ویتا از قابلیتی پشتیبانی می کند که به بازیکنان این اجازه را می دهد تا امکان ادامه بازی از روی هرکدام از این کنسول‌ها را داشته باشند. همچنین اسکوئر انیکس یک تروفی برای کسانی که بازی را بدون استفاده از راهنمایی به پایان برسانند در نظر گرفته است.

|

برای استیم نیز سازندگان مواردی چون کارت‌های بازی ،اموجی، تصاویر پس زمینه، ذخیره ابری و اچیومنت‌های استیم را برای این بازی قرار داده اند.

بازی Himan GO پیش از این در اپریل ۲۰۱۴ برای سیستم عامل ios منتشر شده بود.

بازی بعدی Hitman برای پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی در تاریخ ۱۱ مارس یا ۲۱ اسفند منتشر خواهد شد. این بازی قرار است به صورت قسمتی و در آپدیت‌هایی ماهانه منتشر شود.

نظر شمادرباره ی این نسخه از بازی چیست ؟

منبع:IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده