نویسنده: معین کلهری
// سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلر از فصل دوم سریال Daredevil

شبکه تلویزیونی نِت‏فلیکس، اولین تریلر رسمی از فصل دوم سریال Daredevil  را در دسترس قرار داده است که بسیار زیبا هم به نظر می‎رسد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سرانجام پس از انتظارهای فراوان، شبکه نِت‏‎فلیکس به وعده خود عمل کرد و اولین تریلر از فصل دوم سریال «Daredevil» را منتشر کرد که بر روی دنیای متزلزل «فرانک کستل» و «مت مرداک» متمرکز است. در این تریلر مسحورکننده، ما نماهایی از شخصیت پانیشر را می‎بینیم که کانون توجه را به خودش اختصاص می‎دهد. شما در ادامه می‎توانید این نمایش سراسر هیجان را تماشا کنید:

|

علاوه بر پانیشر، در فصل دوم سریال دِردِویل شاهد حضور یکی دیگر از شخصیت‌های بزرگ دنیای کامیک مارول با نام «اِلکترا» و با نقش‎آفرینی اِلادی یانگ هم خواهیم بود که با استناد به این نمایش، در بخش دوم تریلر بیش‎تر به  شخصیت آن پرداخته می‎شود.

سریال یادشده داستان شخصی به نام مت مِرداک را بازگو می‎کند که در سنین کودکی در یک سانحه بینایی خود را از دست می‌دهد، اما این اتفاق باعث نمی‌شود او از کمک به انسان‌های نیازمند اجتناب کند. روزها از طریق قانون و شب‌ها با ماسک خود، شیطان محله هِلزکیچن و هراسی برای خلافکاران تلقی می‎شود.

شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده