نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: تریلر سوم و سراسر هیجان Batman v Superman

ماه آینده بالاخره فیلم بسیار مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (‌Batman v Superman: Dawn of Justice) اکران خواهد شد و دیروز کمپانی برادران وارنر، تریلر نهایی و سراسر هیجان فیلم را منتشر کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

ماه آینده بالاخره انتظارها به پایان خواهد رسید و فیلم مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن برروی پرده سینماها اکران خواهد شد. کمپانی برادران وارنر، امروز سومین و آخرین تریلر فیلم را منتشر کرده که در آن ما شاهد صحنه‌های جدیدی هستیم. در این تریلر، ما می‌توانیم نگاه نزدیک‌تری به بتمن بن افلک در هنگام مبارزه داشته باشیم.

همچنین در این تریلر، صحنه‌های جدید از سوپرمن و مبارزات او با شوالیه سیاه را مشاهده می‌کنیم. در زیر می‌توانید این تریلر فوق‌العاده زیبا را تماشا کنید:

|

همزمان با انتشار تریلر سوم فیلم، از پوستر زیبای ایمکس بتمن علیه سوپرمن نیز رونمایی شد که می‌توانید این پوستر زیبا را در زیر مشاهده کنید:

پوستر ایمکس فیلم Batman v Superman

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. در این فیلم بن افلک در نقش بتمن، هنری کاویل در نقش سوپرمن وگل گدوت در نقش واندر وومن بازی خواهند کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده