نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: نسخه ی پی سی بازی Need for Speed ماه آینده منتشر خواهد شد

الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرد که نسخه‌ی پی‌سی آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های خاطره انگیز Need for Speed را با امکاناتی اضافه از جمله رزولوشن 4K و نرخ فریم بدون محدودیت تا حدود یک ماه دیگر منتشر خواهد کرد. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که اهل بازی‌های سبک ریسینگ باشد و یکی از بازی‌های مجموعه‌ی خاطره انگیز Need for Speed را تجربه نکرده باشد. جدید‌ترین نسخه‌ی این بازی که بدون هیچ پسوندی عرضه شد تا شاید نمایانگر بازسازی تمام قسمت‌های پیشین باشد، در تاریخ ۱۲ آبان در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 قرار گرفت و توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۷ دریافت کند.

حالا شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده است که نسخه‌ی پی‌سی این بازی در تاریخ ۲۵ اسفند در آمریکای شمالی و ۲۷ اسفند در سایر نقاط منتشر خواهد شد.

نسخه‌ی پی‌سی این بازی نه تنها از رزولوشن تصویر 4K پشتیبانی خواهد کرد بلکه از نرخ فریم بدون محدودیت که یکی از نقاط قوت بازی‌های پی‌سی است و تمام بهبود‌ها و بروزرسانی‌هایی که تاکنون منتشر شده است هم بهره خواهد برد.

need for speed pc version

بر اساس گفته‌های گوست‌گیمز (سازنده) و الکترونیک‌آرتز (منتشر کننده ی بازی)، زمان توسعه‌ی اضافی‌ای که در اختیار تیم این بازی بوده است، سازندگان را قادر ساخته تا تجربه‌ای همه جانبه را برای کاربران پی‌سی فراهم آورند، تجربه‌ای که شامل تعویض دنده‌ی دستی در بازی و پشتیبانی از کنترلر‌های مختلفی که به شکل فرمان هستند می‌شود:

با عرضه‌ی نسخه‌ی پی‌سی، ما امکان پشتیبانی از کنترلر‌های فرمانی شرکت‌های لاجیتِک، تراست‌مستر (ThrustMaster) و فَنتک (Fanatec) را نیز فراهم آوردیم. در مورد اضافه شدن تعویض دنده‌ی دستی در بازی هم باید بگوییم که این تصمیم کاملا براساس بازخورد‌هایی که از گیمر‌ها دریافت کردیم گرفته شده است. ما تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا بهترین تجربه‌ی بازی Need for Speed را برای شما به ارمغان آوریم و قطعا این نظرات شماست که در این امر نقش پررنگی را ایفا می‌کند.

همچنین، EA اعلام کرده است که امکان تعویض دنده‌ی دستی برای نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم به زودی فراهم خواهد شد. همچنین باید اضافه کنیم که گیمر‌ها می‌توانند با پیش خرید بازی به ماشین BMW M3 E46 دسترسی داشته باشند و اعضای Origin Access هم می‌توانند چند روز زودتر از تاریخ عرضه، از ۲۰ اسفند، بخشی از بازی را برای مدتی محدود بازی کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر عرضه ی نسخه‌ی پی‌سی بازی Need for Speed را مشاهده کنید:

|

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده