نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید:‌ بازی Downwell برای پلی‌استیشن 4 و ویتا در ژاپن عرضه خواهد شد

سازندگان بازی Downwell در استودیو موپین در ادامه انتشار این بازی برای پلتفرم‌های مختلف این بار کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا را هدف قرار داده‌اند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مقاله مرتبط

بازی Downwell یکی از بهترین آثار مستقل سال ۲۰۱۵ بود که توسط استودیو موپین و اوجیرو فوموتو ساخته و ابتدا برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و iOS عرضه شد. سازندگان پس از موفقیت‌هایی که این بازی کسب کرد، تصمیم گرفتند تا آن را برای دیگر پلتفرم‌ها هم عرضه کنند که اولین قدم در این راه عرضه بازی برای اندروید بود. در این بازی گیمر‌ها نقش شخصیتی را برعهده دارند که وارد یک چاه می‌شود و به سبک بازی‌های شوتر کلاسیک باید با دشمنان مبارزه کرده و به مرحله بعدی بروند. گرافیک بازی کاملا ساده و پیکسلی است و گیم‌پلی آن هم بسیار اعتیاد‌آور است.

حال شعبه ژاپن پلی‌استیشن با انتشار ویدیویی از چند بازی مستقل رونمایی کرده که همگی در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار در ژاپن برای کنسول‌های خانواده پلی‌استیشن منتشر خواهند شد و بازی Downwell هم در این ویدیو دیده می‌شود:

|

البته همان طور که در ویدیو هم مشاهده کردید، Downwell تنها بازی مستقل عرضه شده در ژاپن نیست و آثار دیگری مثل Unravel، Goat Simulator و Everybody's Gone to the Rapture هم در این ویدیو دیده می‌شوند. در این بین Downwell برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا در دسترس خواهد بود که البته فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارد و همچنین مشخص نیست که این اثر در سایر مناطق جهان هم عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده