نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: بتای عمومی بازی The Division از تاریخ ۲۹ بهمن آغاز می‌شود

کمپانی یوبی‌سافت شایعات اخیر در مورد احتمال عرضه یک نسخه بتا عمومی از The Division را تایید کرده که به موجب آن از ۲۹ بهمن می‌توان نسخه آزمایشی این بازی را تجربه کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

چندی پیش تصویری در صفحه فیسبوک ایتالیا ایکس‌باکس منتشر شد که اعلام می‌کرد نسخه آزمایشی عمومی بازی The Division از تاریخ ۲۷ بهمن ماه بر روی ایکس‌باکس وان آغاز می‌شود و در حالی که یوبی‌سافت پیشتر توضیحی در مورد نسخه بتا عمومی بازی نداده بود، اخیرا رسما این موضوع را تایید کرده است. البته تاریخ رسمی شروع بتا بازی کمی با تاریخ ذکر شده متفاوت است و بر اساس آن دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان از ۲۹ بهمن و دارندگان پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی هم از ۳۰ بهمن می‌توانند این نسخه از بازی را تجربه کنند.

به‌علاوه دارندگان هر یک از سه پلتفرم مذکور می‌توانند از ۲۷ بهمن دانلود بازی را شروع و اصطلاحا آن را Pre-Load کنند. طبق اعلام یوبی‌سافت این نسخه از بازی علاوه بر داشتن تمام محتویات نسخه بتای محدود، دارای یک مرحله داستانی دیگر هم خواهد بود که هنوز جزییات دقیقی از آن منتشر نشده است. تاریخ پایان نسخه بتا The Division فعلا ۲ اسفند اعلام شده که احتمالا همانند نسخه محدود تمدید خواهد شد.

یوبی‌سافت همچنین همزمان با تایید رسمی نسخه بتا عمومی بازی، تریلر جدیدی هم برای آن منتشر کرده که سازمان‌های مختلف دشمنان بازی را نشان می‌دهد:

|

همان‌طور که در این ویدیو هم مشاهده کردید پس از شیوع بیماری در نیویورک و از بین رفتن بسیاری از مردم آن، گروه‌های مختلفی کنترل شهر را در اختیار گرفتند که در مجموع شاهد چهار گروه در بازی خواهیم بود که با نام‌ها Rikers, Rioters, The Cleaners و Last Man Battalion شناخته می‌شوند و گیمر‌ها در قالب گروه The Division باید با آن‌ها مبارزه کنند. نسخه نهایی The Division هم ۱۸ اسفند ماه عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده