// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹

بهترین صندلی گیمینگ | راهنمای خرید صندلی های مناسب بازی

انتخاب یک صندلی مناسب برای استفاده طولانی مدت از کامپیوتر یا نشستن پشت کنسول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امروزه بسیاری از کاربران توجه ویژه‌ای به آن دارند. در این مقاله قصد داریم بهترین صندلی های گیمینگ موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ساعت‌ها به‌صورت مداوم پشت کامپیوتر یا کنسول خود می‌نشینید، بدون شکل استفاده از یک صندلی مناسب برای شما ضروری به نظر می‌رسد. در سال‌های اخیر تنوع این محصول به‌شدت افزایش یافته است و امروزه کاربران می‌توانند در گستره وسیعی از صندلی‌های متنوع محصول مورد نظر و مورد علاقه خود را انتخاب کنند. البته که نمی‌توان منکر موضوع اقتصادی خرید این صندلی‌ها شد و کاربران ترجیح می‌دهند تا بسته به هزینه‌ای که قرار است صرف کنند، از صندلی خریداری شده بهره ببرند.

از برندهای معتبر داخلی گرفته تا سازندگان لوازم جانبی گیمینگ،‌ می‌توان صندلی‌های گیمینگ مناسبی را بین آن‌ها انتخاب کرد که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارا باشند. از جمله نکاتی که باید در زمان خرید یک صندلی گیمینگ به آن توجه داشت می‌توان به ارگونومی، پشتی کمر و گردن، قابلیت تنظیم ارتفاع و دسته‌ها، جنس بدنه و غیره اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین صندلی های گیمینگ موجود در بازار را در رده های مختلف معرفی کنیم.

بهترین صندلی گیمینگ ارزان

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که قصد ندارید هزینه زیادی برای خرید صندلی گیمینگ کنید، باز هم گزینه‌های مختلفی در بازار وجود دارد که با بودجه‌ای نسبتا کمتر می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. در سال‌های اخیر برندهای داخلی نیز صندلی‌های گیمینگ باکیفیتی را تولید می‌کنند که در ادامه دو مورد از آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

صندلی گیمینگ کاد مدل G2023

1. صندلی گیمینگ کاد مدل G2023

اولین پیشنهاد ما در رده صندلی‌های ارزان‌قیمت گیمینگ مدل G2023 از شرکت کاد است که درواقع نسخه ارتقا یافته کد 2022 این برند به‌شمار می‌رود. سازندگان این صندلی ایرانی تلاش کرده‌اند تا با الهام‌گیری از مدل‌های مشابه خارجی و با ارائه ارگونومی مناسب، آن را برای استفاده طولانی مدت به نحوی طراحی کنند که کاربران بتوانند بدون خستگی از آن برای فعالیت‌های طولانی‌مدت استفاده کنند. سازندگان در ساخت این صندلی از جک گازی کلاس ۴ پلاس، پایه‌های ورقی ۱.۵ میلیمتری و فوم گرم استفاده کرده‌اند.

از ویژگی‌های بازر این صندلی می‌توان به قابلیت جدا شدن بالشتک‌ها و موقعیت آن‌ها و دسته‌های قابل تنظیم آن اشاره کرد. جنس روکش این صندلی از چرم مصنوعی بوده و درکنار چرخ‌های مستحکم خود عمر و دوام بالایی را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این صندلی اقتصادی می‌توان به چرخ‌های مقاوم آن اشاره کرد که درکنار موارد دیگر باعث شده است G2023 به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های کاربران و مخصوصان گیمرها تبدیل شود.

صندلی گیمینگ کاد مدل G2024+

2. صندلی گیمینگ کاد مدل G2024+

جدیدترین مدل از صندلی‌های شرکت کاد با نام G2024+ در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. این صندلی برای فعالیت‌های طولانی‌مدت و استفاده خانگی طراحی شده است و شما می‌توانید در زمان تجربه بازی‌های ویدیویی، بدون احساس خستگی از نشستن روی آن لذت ببرید. از تفاوت‌های اصلی این مدل با مدل‌های قبلی می‌توان به مواردی همچون بهبود طراحی و دوخت، استفاده از فوم سرد با دانسیته بالا برای جلوگیری از کاهش ارتفاع و قابلیت تنظیم دسته‌ها اشاره کرد.

در این مدل دسته‌ها از جنس PU هستند و کاربر می‌تواند آن‌ها را با اهرم‌های تنظیم مختلف به حالت مورد نظر خود در آورد. در این محصول از پایه‌های ورقی با ضخامت ۱.۵ میلیمتری آب‌کاری شده استفاده شده است که درکنار چرخ‌های ضدسایش خود تجربه‌ای مناسب و مقاوم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لازم به‌ذکر است که هر دو بالشتک این محصول قابلیت جدا شدن و شست‌وشو را دارا هستند که نشان از انعطاف‌پذیری آن در مقایسه با دیگر رقبا دارد.

صندلی گیمینگ بامو مدل G2020

3. صندلی گیمینگ بامو مدل G2020

دیگر صندلی گیمینگ ارزان‌قیمت این فهرست به صندلی گیمینگ بامو مدل G2020 اختصاص دارد که به نوبه خود یک صندلی راحت و در عین حال مقاوم برای استفاده‌های طولانی‌مدت به‌شمار می‌رود. صندلی گیمینگ G2020 با طرح‌های مختلف خود دارای فوم سرد تزریقی است که باعث می‌شود کاربر در زمان استفاده از آن راحتی و نرمی خاصی را تجربه کند.

از دیگر ویژگی‌های این صندلی می‌توان به دسته و پشتی قابل تنظیم آن (به ترتیب در ۴ و ۵ حالت) اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد مطابق با ارگونومی بدن خود آن‌ها را تنظیم کرده و از آسیب رسیدن به ستون فقرات خود جلوگیری کند. این صندلی از چرم مصنوعی با درجه کیفی بالایی تولید شده است که در مقابل سایش‌های مکرر، از ایجاد تغییر حالت و ترکیدگی در قسمت نشیمنگاه در درازمدت جلوگیری می‌کند.

صندلی گیمینگ بامو مدل G2021

4. صندلی گیمینگ بامو مدل G2021

یکی دیگر از جدیدترین محصولات شرکت بامو، صندلی گیمینگ مدل G2021 است که با طراحی ارگونومی خاص خود به کاربران اجازه می‌دهد تا ساعت بدون خستگی از آن استفاده کنند. طراحی صندلی به شما اجازه می‌دهد تا زمانی‌که روی آن می‌نشینید، بالشتک‌های نگه‌دارنده را در منحنی‌های گردن و ستون فقرات خود قرار دهد تا فشار کمتری به گردن و پاهای شما وارد شود. از سویی دیگر شما می‌توانید پشتی صندلی را بین ۱۰۰ الی ۱۱۰ درجه تنظیم کنید و به‌واسطه ارگونومی خاص آن از وضعیت و حالت بدن خود اطمینان داشته باشید.

شما همچنین می‌توانید ارتفاع صندلی را به‌نحوی تنظیم کنید که بسته به قدتان، صفحه‌نمایش مانیتور در روبه‌روی چشمان‌تان قرار گیرد و فشاری متوجه گردن شما نشود. از دیگر ویژگی‌های بارز این صندلی می‌توان به دسته‌های قابل تنظیم آن اشاره کرد که از ایجاد سندروم تونل کارپال تا حد زیادی جلوگیری می‌کنند. در ساخت روکش پشتی و کفی این صندلی از چرم مصنوعی استفاده شده است و فوم از نوع فوم سرد است.


بهترین صندلی گیمینگ میان رده

در گروه بعدی به سراغ معرفی صندلی‌های گیمینگ میان‌رده رفته‌ایم. جایی که کاربران می‌توانند با اندکی هزینه بیشتر نسبت به مدل‌های ارزان‌قیمت از کیفیت بدنه و ساخت نسبتا بالاتری بهره‌مند شوند.

کوگر مدل ARMOR ONE

1. کوگر مدل ARMOR ONE

وقتی صحبت از صندلی‌های میان‌رده می‌شود، دست کاربران برای انتخاب محصول مناسب تا حدی بازتر می‌شود. اولین مدل پیشنهادی ما در این مقاله صندلی گیمینگ کوگر آرمور وان است که به‌واسطه طراحی جذاب و رنگ‌بندی چشم‌نواز خود به یکی از محبوب‌ترین محصولات این فهرست تبدیل شده است. بدنه این صندلی از جنس چرم مصنوعی قابل تنفس است که تا حد زیادی باعث می‌شود تعرق هنگام نشستن کاهش پیدا کند و تجربه راحت‌تری در اختیار کاربر قرار گیرد.

همچنین پشتی صندلی به‌نحوی قابل تنظیم است که می‌توان آن را تا زاویه ۱۸۰ درجه خم کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در زمان فیلم دیدن به‌راحتی از این صندلی استفاده کنند و در عین حال دچار خستگی نشوند. از دیگر مشخصه‌های اصلی این صندلی می‌توان به باشتک‌های مخصوص گردن و کمر آن اشاره کرد که از بروز درد در آن‌ها جلوگیری می‌کند.

صندلی گیمینگ میشن مدل MT-CHR22

2. میشن مدل MT-CHR22

صندلی بعدی به مدل MT-CHR22 از شرکت میشن اختصاص دارد که از لحاظ متریال جزو محصولات باکیفیت بازار به‌شمار می‌رود. به‌نحوی‌که سازندگان برای ساخت صندلی از پایه‌های آلومینیومی استفاده کرده‌اند و جنس فریم پشتی آن از استیل کار شده است که باعث بالا رفتن عمر مفید این صندلی می‌شود. از جمله ویژگی‌های این صندلی می‌توان به محافظ قابل تنظیم گودی کمر، بالشتک‌های قابل تنظیم پشتی و قابلیت نصب لوازم جانبی اشاره کرد. براساس گفته سازندگان این صندلی برای افراد حداکثر تا ۱۸۵ سانتی‌متر و وزن ۱۵۰ کیلوگرم مناسب است و درواقع یک محصول چندمنظوره به‌شمار می‌رود. سازندگان در طراحی این نوع صندلی از رنگ‌بندی مشکی و نارنجی استفاده کرده‌اند که زیبایی آن را به رخ کاربران می‌کشد.

صندلی گیمینگ میشن مدل MT-CHR25

3. میشن مدل MT-CHR25

برند میشن نسخه ارتقا یافته صندلی CHR22 را با نام MT-CHR25 روانه بازار کرده است که از جهات بسیاری یک محصول بهبودیافته و با امکانات بیشتر به‌شمار می‌رود. درواقع اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که بعد از ساعت‌ها کار یا بازی احساس خستگی می‌کنید، این صندلی ماساژوردار می‌تواند به یکی از بهترین گزینه‌های شما تبدیل شود. علاوه‌بر وجود ماساژور، از دیگر ویژگی‌های بازر این صندلی می‌توان به دسته‌های قابل حرکت (در سه جهت)، پشتی گردن جداشونده و جنس روکش باکیفیت آن اشاره کرد.

پشتی صندلی از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است و کاربر می‌تواند آن را تا زاویه ۱۸۰ درجه تنظیم کرده و به‌صورت درازکش روی آن قرار گیرد. درمجموع صندلی MT-CHR25 یکی از راحت‌ترین و باکیفیت‌ترین صندلی‌های بازار ایران به‌شمار می‌رود که به‌واسطه نوع طراحی، ماساژور و بخش‌های قابل تنظیم خود تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آرکانو مدل ریسینگ D610TF3

4. آرکانو مدل ریسینگ D610TF3

صدلی ارگونومیگ و گیمینگ آرکانو مدل ریسینگ D610TF3 یکی از بهترین محصولات داخلی به‌شمار می‌رود که با داشتن نشان استاندارد ملی کیفیتی مرغوب و مورد پسند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدنه این محصول از فولاد یکپارچه تولید شده است و جنس روکش و پشتی آن چرم مصنوعی باکیفیتی است که از عمر بالایی برخوردار است.

از ویژگی‌های این صندلی می‌توان به دسته‌ها و پشتی قابل تنظیم و طراحی ارگونومیک و مناسب آن اشاره کرد که باعث می‌شود در استفاده طولانی‌مدت آسیبی به ستون فقرات وارد نگردد. جنس بدنه داخلی صندلی از نوع فوم سرد است و با گارانتی ۳۶ ماهه خود تا مدت‌ها خیال کاربر را از استفاده مداوم آن راحت می‌کند.

صندلی گیمینگ گرین لاین مدل Chair Pro GNCHAIR

5. گرین لاین مدل Chair Pro GNCHAIR

اگر از جمله افرادی هستید که مدت زمان زیادی را صرف بازی‌های ویدیویی می‌کنید، بدون شک از اهمیت وجود یک صندلی راحت و ارگونومیک اطلاع دارید. محصولی که با جک بالابر گازی خود به کاربر اجازه می‌دهد تا ارتفاع صندلی را به‌راحتی تنظیم کند. دسته‌های قابل تنظیم، چرم PU، بالشتک‌های نرم و زیرپایی قابل تنظیم از جمله‌ ویژگی‌های این صندلی به‌شمار می‌روند که آن را به محصولی منحصربه‌فرد و باکیفیت در مقایسه با رقبا تبدیل کرده است. کاربر می‌تواند علاوه‌بر تنظیم ارتفاع، پشتی صندلی را به‌واسطه یک پدال از زاویه ۹۰ الی ۱۳۵ درجه تنظیم کند که درکنار موارد گفته شده نشان می‌دهد این محصول یک صندلی کاربردی مخصوصا برای تجربه ویدیو گیم محسوب می‌شود. (لینک اصلاح شود)


بهترین صندلی گیمینگ رده بالا

در ادامه نوبت به معرفی بهترین صندلی های گیمینگی می‌رسد که از قیمت نسبتا بالاتری نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار برخوردار هستند. در این تولید صندلی‌ها معمولا از مواد باکیفیت‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها استفاده شده است و در استفاده طولانی‌مدت از دوام و استحکام بالاتری برخوردار هستند.

صندلی گیمینگ کولرمستر Cooler Master Caliber R2

1. صندلی گیمینگ کولرمستر Cooler Master Caliber R2

صندلی مخصوص بازی Caliber R2 یکی دیگر از محصولات این فهرست است که به‌واسطه پشتی و دستی‌های قابل تنظیم خود به کاربران اجازه می‌دهد تا متناسب با ارگونومی بدن خود بهترین حالت را برای تجربه‌ بازی‌های ویدیویی در طولانی‌مدت انتخاب کنند. سازندگان در بخش قرارگیری گردن روی صندلی یک بالشتک مخصوص تعبیه کرده‌اند تا راحتی کاربر در زمان استفاده از آن افزایش یابد. همچنین بدنه صندلی دارای منافذ هوا است که باعث می‌شود بدن قرار گرفته روی آن دچار تعریق نشود.

از دیگر ویژگی‌های این صندلی می‌توان به قابلیت تنظیم دسته‌های آن در چهار جهت و قابلیت تنظیم ۱۸۰ درجه‌ای پشتی آن اشاره کرد که درکنار مواد مصرفی باکیفیتی که در ساخت قطعات آن استفاده شده است، باعث می‌شود Caliber R2 به یکی از محبوب‌ترین صندلی‌های گیمینگ بازار تبدیل شود.

صندلی گیمینگ کولرمستر Cooler Master Caliber X2

2. صندلی گیمینگ کولرمستر Cooler Master Caliber X2

اگر قرار باشد به سراغ صندلی باکیفیت‌تری از خانواده کولرمستر برویم، مدل Caliber X2 انتخاب ما خواهد بود. سازندگان در این مدل تلاش کرده‌اند تا علاوه‌بر بهبود موارد موجود در محصولات قبلی مجموعه Caliber با افزودن امکانات و ویژگی‌های جدید، یک صندلی گیمینگ تمام‌عیار را در اختیار کاربران قرار دهند. اول از همه در Caliber X2 یک بالشتک مخصوص گردن و یک بالشتک مخصوص گودی کمر قرار داده شده است که تا کاربر در طولانی‌مدت دچار خستگی نشود. از سویی دیگر در قسمت تکیه‌گاه این صندلی شاهد حضور فوم قالب‌گیری شده بسیار باکیفیتی هستیم که با طراحی ارگونومیک خود برای هر کاربری با هر فیزیکی بدنی مناسب به‌نظر می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این صندلی می‌توان به جک بالابر گازی کلاس ۴، کسترهای بی‌صدای ۷۵ میلیمتری و دسته‌های چهارجهته اشاره کرد که درنهایت محصولی را رقم زده‌اند که به‌راحتی می‌تواند به انتخاب اصلی گیمرها تبدیل شود.

صندلی گیمینگ ریدمکس EK 601

3. صندلی گیمینگ ریدمکس EK 601

محصول بعدی فهرست به صندلی گیمینگ ریدمکس EK 601 اختصاص دارد که در همان نگاه اول تفاوت‌های ظاهری بسیاری را میان آن و محصولات مشابه بازار می‌توان پیدا کرد. بخش پشتی و بالشتک پشت گردن به‌صورت کامل دارای ساختار توری‌شکل است که باعث می‌شود هوا بین کاربر و صندلی در جریان باشد و تعریق اتفاق نیفتد. بالشتک پشت گردن به‌عنوان یک بخش جداشونده به‌نحوی طراحی شده است که کاربر بتواند مکان قرارگیری آن را تا زاویه ۵۰ درجه تنظیم کند.

از سویی دیگر بخش نشیمن‌گاه صندلی با طراحی ارگونومیک خاص خود اجازه می‌دهد افراد با شکل‌های بدنی متفاوت با نشستن روی آن احساس راحتی کنند. دسته‌های صندلی نیز قابلیت حرکت در سه‌ جهت را برای کاربر فراهم می‌کنند و سازندگان با قراردادن روکش چرم مصنوعی روی آن‌ها، تجربه‌ای لذت‌بخش را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. از دیگر نکات جذاب این صندلی می‌توان به وجود ۹ دنده افقی قابل تنظیم در بخش پشتی آن اشاره کرد که شرایطی ایده‌آل را برای پوشش دادن تمامی نقاط ستون فقرات افراد فراهم می‌کند.

صندلی گیمینگ ریدمکس مدل DK 719

4. صندلی گیمینگ ریدمکس مدل DK 719

سازندگان صندلی‌های گیمینگ معمولا از جنس چرم مصنوعی PU روی بدنه محصولات خود استفاده می‌کنند که شاید مورد پسند تمامی کاربران نباشد. از این‌رو شرکت ریدمکس درکنار محصولات رایج خود، صندلی‌های گیمینگ DK 719 با پارچه قابل تنفس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جهات بسیاری می‌تواند نسبت به مدل‌های چرم مصنوعی، بیشتر مورد توجه کاربران قرار گیرد. محصولی که در زمان استفاده می‌تواند حس یک مبل راحتی و تجربه‌ای خوشایند را در طولانی‌مدت در اختیار کاربران قرار دهد و برای بسیاری از کاربران انتخابی درجه یک باشد.

طراحی فوم‌های این صندلی به‌صورت ارگونومیک بوده و تمامی بخش‌های ستون فقرات و پا به‌خوبی روی صندلی قرار می‌گیرند. به‌صورتی‌که سازنده برای راحتی بیشتر کاربر یک بخش استراحت‌گاه پا را روی صندلی درنظر گرفته است که به‌راحتی قابلیت جدا شدن دارد. صندلی دارای بالشتک پشت کمر و بالشتک مخصوص پشت سر است و از جهات بسیار راحتی و آرامش کاربر در اولیت اول طراحی آن درنظر گرفته شده است.


بهترین صندلی گیمینگ رده حرفه‌ای

در این بخش تصمیم گرفتیم تا به شما یکی از بهترین صندلی های گیمینگ حرفه‌ای بازار را معرفی کنیم. صندلی‌های حرفه‌ای از لحاظ متریال و طراحی معمولا نسبت به دیگر محصولات از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و به‌همین دلیل می‌توان آن‌ها را انتخاب افراد سخت‌پسند قلمداد کرد.

Razer Iskur X

1. صندلی گیمینگ Razer Iskur X

Iskur X نسخه ساده‌تر صندلی Razer Iskur به‌شمار می‌رود که برخی از ویژگی‌ها و امکانات نسخه اصلی خود را در اختیار ندارد. درواقع ریزر تلاش کرده‌ است با حذف برخی از امکانات ریزر ایسکور همانند قابلیت تنظیم بالشتک‌های پشتی، قابلیت تنظیم بالشتک سر و مواردی از این قبیل، محصولی اقتصادی‌تر را در اختیار کاربران قرار دهد. از دیگر تفاوت‌های این نسخه با مدل اصلی می‌توان به قابلیت تنظیم دسته‌ها اشاره کرد که در نسخه ایسکور، کاربر می‌تواند دسته‌ها را در چهار جهت تنظیم کند که در نسخه X این مقدار به دو جهت کاهش پیدا کرده است.

صندلی گیمینگ کولرمستر Cooler Master HYBRID 1 ERGO

2. صندلی گیمینگ کولرمستر Cooler Master HYBRID 1 ERGO

محصول بعدی این فهرست به یک صندلی گیمینگ حرفه‌ای از برند کولرمستر اختصاص دارد که با در اختیار داشتن امکانات مختلف تلاش می‌کند تا تجربه‌ای لذت‌بخش از نشستن روی آن را برای شما فراهم کند. سازندگان در مدل HYBRID 1 ERGO مجموعه‌ای کامل از ویژگی‌های ارگونومیک را درکنار مواد بسیار باکیفیت و بادوام در اختیار کاربران قرار داده‌اند. از جمله ویژگی‌های این صندلی می‌توان به مش سبک و مخصوصی اشاره کرد که در سرتاسر فوم فشرده آن کشیده شده است و درکنار فوم فشرده قابل تنفس آن باعث می‌شود بدن شما دچار تعریق نشود.

تکیه‌گاه کمری این صندلی به‌نحوی قابل تنظیم است که می‌تواند افراد با قد بلند و وزن بیشتر (۱۵۰ کیلوگرم)‌ را تحمل کند. دسته‌های این صندلی نیز قابل تنظیم در سه جهت هستند و شما می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را به حرکت در آوردن در سمت بالا و پایین و جلو و عقب و چرخش به‌طرفین به‌نحوی تنظیم کنید که در بهترین حالت برای دست‌تان قرار گیرد. در انتها لازم به‌ذکر است که شما می‌توانید تکیه‌گاه عمودی صندلی را به‌شکل کامل به حالت ۱۸۰ درجه در بیاورید و به‌راحتی روی آن استراحت کنید.

صندلی گیمینگ ایسوس مدل ROG Chariot SL300C RGB Black

3. صندلی گیمینگ ایسوس مدل ROG Chariot SL300C RGB Black

صندلی حرفه‌ای بعدی مدل ROG Chariot SL300C RGB از شرکت ایسوس است حس نشستن روی خودروهای مسابقه‌ای حرفه‌ای را برای شما تداعی می‌کند! این صندلی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مختلفی برخوردار است که چرم PU قابل تنفس، دسته‌های متحرک (در چهار جهت) و مکانیزم شیب متغیر تنها برخی از آن‌ها هستند. همان‌طور که از نام این صندلی پیدا است، سازندگان در ساختار آن از نورپردازی RGB استفاده کرده‌اند که شما می‌تواند با هفت افکت در هشت نورپرداری مختلف آن را برای خود شخصی‌سازی کنید. درواقع برای فعال‌سازی سیستم رنگ‌پردازی RGB این صندلی کافی است پاوربانک خود را به آن وصل کنید و از این تکنولوژی منحصر‌به‌فرد لذت ببرید. از دیگر مشخصه‌های این صندلی می‌توان به تکیه‌گاه سر قابل تنظیم، تکیه‌گاه کمری باکیفیت و قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه پشتی آن اشاره کرد که هرکدام در بهترین نوع خود در اختیار کاربران قرار گرفته است.

NOBLECHAIRS Hero Gaming

4. NOBLECHAIRS Hero Gaming

یکی دیگر از صندلی‌های گیمینگ حرفه‌ای به برند NOBLECHAIRS Hero Gaming اختصاص دارد که یکی از بهترین محصولات ارائه شده در بازار است که می‌تواند نیاز تمامی گیمرهای حرفه‌ای را برآورده سازد. جنس چرم مصنوعی این صندلی از مواد پلی‌اورتان است و درکنار فوم سردی که در آن استفاده شده است، باعث می‌شود کاربر در استفاده طولانی‌مدت در آن احساس راحتی کند.

این صندلی به‌واسطه بدنه فلزی محکم خود از دوام بالایی برخوردار است و می‌تواند تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم وزن را به‌راحتی تحمل کند. دسته‌های صندلی قابلیت تنظیم در چهار جهت را دارا هستند و درکنار ارتفاع قابل تنظیم خود به کاربرانی با قد ۱۵۰ الی ۲۰۰ سانتی‌متر اجازه می‌دهد بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند.


بهترین صندلی گیمینگ برای افراد بلند قد یا سنگین وزن

Razer Iskur XL

1. صندلی گیمینگ Razer Iskur XL

البته که ریزر درکنار نسخه معمولی Iskur،‌ یک نسخه با پسوند XL هم وجود دارد تا افراد قدبلند یا سنگین‌وزن‌تر هم بتوانند از استفاده آن لذت ببرند. ریزر درکنار ارائه ابعاد بزرگ‌تر از صندلی خود، ادعا کرده است که Iskur XL می‌تواند وزنی تا ۱۸۰ کیلوگرم را تحمل کند و افرادی را حداکثر قد ۲۰۸ سانتی‌متر می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. بدون شک این صندلی درکنار ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کیفیت ساخت فوق‌العاده خود می‌تواند به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های افراد قدبلند یا سنگین‌وزن تبدیل شود.


بهترین صندلی گیمینگ مخصوص شبیه‌ساز ریسینگ

بسیاری از علاقه‌مندان آثار ریسینگ علاقه دارند تا بازی‌های این سبک را با فرمان و پدال واقعی تجربه کنند. البته که برای نصب و استفاده از این امکانات جانبی وجود یک صندلی یا میز مناسب ضروری به‌نظر می‌رسد. در این بین شرکت‌های مختلفی وجود دارند که صندلی‌های مخصوص ریسینگ را برای این دسته از کاربران طراحی کرده‌اند.

صندلی گیمینگ شبیه‌ساز Next Level Racing F-GT

1. صندلی گیمینگ شبیه‌ساز Next Level Racing F-GT

اگر از جمله افرادی هستید که علاقه دارید تا بازی‌های ریسینگ را به‌جای کنترلر با فرمان و دنده واقعی تجربه کنید، صندلی بعدی این فهرست برای شما ساخته شده است! Next Level Racing از جمله‌ شرکت‌های معروف در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ است که این‌بار در صندلی F-GT خود، تلاش کرده است تا محصولی را ارائه دهد که علاقه‌مندان به آثار ریسینگ بتوانند بهترین و نزدیک‌ترین تجربه رانندگی خود را از آن داشته باشند. همان‌طور که در تصویر این صندلی می‌توان مشاهده کرد، طراحی F-GT به‌صورت دوتکه است تا بازیکنان بتوانند با آن احساسی مشابه با شرکت در مسابقات فرمول یک را داشته باشند. از جمله امکانات این صندلی می‌توان به کشوهای متحرک، بالشتک‌ نگهدارنده کمر، پایه‌های قابل تنظیم ارتفاع و غیره اشاره کرد که باعث می‌شوند بهترین احساس رانندگی را در هنگام تجربه داشته باشید.


پرسش‌های متداول

۱- بهترین صندلی های گیمینگ ارزان کدام‌اند؟

از میان بهترین صندلی های گیمینگ موجود در بازار، صندلی های کاد مدل G2024+ و بامو مدل G2021 جزو محصولات اقتصادی به‌شمار می‌روند که کاربران می‌توانند آن‌ها را با قیمت مناسبی تهیه کنند.

۲- بهترین صندلی های گیمینگ بازار حرفه‌ای کدام است؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید صندلی گیمینگ حرفه‌ای را دارید، گزینه‌هایی همانند Asus ROG Chariot SL300C RGB Black و NOBLECHAIRS Hero Gaming با کیفیت بالایی که در متریال بدنه و فوم خود ارائه می‌دهند، می‌توانند پاسخ‌گوی نیاز شما باشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده